Mergi la conţinutul principal

A început ridicarea platformei de lucru pentru Podul de la Brăila

* anunțul a fost făcut, ieri, de către ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, în cadrul unei postări pe rețelele de socializare * acesta a precizat că ridicarea totală a platformei de lucru se va finaliza în două luni și jumătate, dar și că, în paralel, vor fi lansate cablurile de susținere * europarlamentarul PSD Brăila, Mihai Tudose, consideră deplasată lauda lui Drulă pe Facebook cu proiectul podului

 

Lucrările la podul suspendat peste Dunăre avansează în continuare. Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a făcut, ieri, un anunț pe rețelele de socializare în legătură cu faptul că a început ridicarea platformei de lucru pentru pod. Acesta a punctat că platforma va juca un rol important în ridicarea cablurilor de susținere.

”Un început bun de săptămână pe infrastructură. Începe ridicarea platformei de lucru la Podul suspendat de la Brăila. Este un pas important pentru proiect - cu ajutorul acestei platforme sau «catwalk», în termeni tehnici, se vor trage cele două cabluri de oțel peste pod, care vor susține tablierul. Ridicarea totală a platformei de lucru se finalizează în 2 luni și jumătate, dar lansarea efectivă a cablurilor merge în paralel cu acest proces și începe la vară. Cablurile cântăresc împreună nu mai puțin de 6.700 de tone, iar fiecare dintre ele are o lungime de 2 km”, a declarat Drulă.

Ministrul a mai amintit și faptul că a început construcția la primii 7 km din drumurile ce vor face legătura cu podul. Acesta a mai adăugat că în perioada imediat următoare va exista un șantier deschis pe toată lungimea acestora (23 km).

”Podul de la Brăila va avea o deschidere centrală de 1.120 de m și o lungime totală de 2 km. #RevoluțiaBuneiGuvernări”, a mai scris Drulă, alături de o serie de fotografii de pe șantierul de la Brăila.

 

Mihai Tudose, despre laudele lui Drulă: “E ca și cum ei au pus codița la elefant și li se datorează tot elefantul”

Europarlamentarul PSD Brăila, Mihai Tudose, s-a arătat deranjat de modul în care ministrul Transporturilor se laudă cu proiectul podului de la Brăila, considerâd că acesta nu are vreun merit.

"Mă bucur că într-un târziu reușesc să facă ceea ce au început și ce trebuiau să facă în continuarea proiectului, aș putea spune, al meu, al nostru, al brăilenilor. Dar aceasta, după aproape un an și jumătate de întârzieri nejustificate. Vă aduceți aminte de păsările rare pe care le trimiseseră PNL-iștii pe acolo și nu aveau voie să le deranjeze? Poate ne spune cineva și cum e cu studiul acela acum. Cum s-a concretizat? Din ce motive au blocat un an de zile construcția? Cât despre tupeul de a revendica lucrurile care nu sunt ale lor... nimic de comentat, că deja e de notorietate. Deocamdată mă bucur că în sfârșit au reușit să înceapă ceea ce era în sarcina lor să facă, să ducă la bun-sfârșit acest proiect care este al Brăilei. Dar de aici, până la a-și asuma el nu știu ce merite... Repet, regret că nu pot să folosesc și alte cuvinte, dar este o dovadă clară a nesimțirii de care dau dovadă. Podul este al brăilenilor, al tuturor celor care s-au implicat, inclusiv al celor din mass-media brăileană, care au bătut la cap pe toată lumea, inclusiv pe mine și pe toată clasa politică brăileană. Poate că toată lumea a pus câte o cărămidă. Dar la Brăila, da? A veni acum, tu, care nici nu știai unde e Brăila pe hartă, nu știai nici cum e cu podul, după ce te-am bătut noi la cap, ți-am făcut interpelări și te-am măcelărit în presă și peste tot, să spui că faci tu podul la Brăila, e de spitalul de psihiatrie", a declarat Tudose.

Sursa citată a dorit să sublinieze că proiectul a fost de la început gândit cu drumuri de legătură, iar actualii guvernanți sunt obligați să îl realizeze în forma sa completă, pentru că în caz contrar riscă să fie penalizați.

"Dar ca să vedeți dimensiunea: noi am făcut podul și ei prin faptul că fac 7 km de drum la capătul podului, li se pare tot. E ca și cum ei au pus codița la elefant și li se datorează tot elefantul. Mai mult: nici măcar nu este o inițiativă a lor de completare a proiectului. Erau obligați să facă lucrul ăsta! Fiindcă nefăcând asta ar fi însemnat să dea înapoi toți banii. Drumurile acelea fac parte din proiectul podului. Să înțeleagă toată lumea! Nu a fost proiectat doar un pod care să nu includă și acele drumuri de legăturâ cu șoselele existente", a conchis europarlamentarul.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro