Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Selectie de angajatori care doresc sa-si califice propriii salariati

In cursul trimestrului II al acestui an, Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM) Braila va organiza selectia angajatorilor care vor sustine programe de formare profesionala pentru propriii salariati in vederea acordarii din bugetul asigurarilor pentru somaj a facilitatilor stabilite prin legislatia in domeniu. Concret, acesti angajatori vor primi din bugetul asigurarilor pentru somaj o suma reprezentind 50% din cheltuielile cu serviciile de formare profesionala pentru un numar de cel mult 20% din personalul angajat. Au in schimb obligatia de a mentine raporturile de munca sau de serviciu ale persoanelor participante, pentru care s-a acordat facilitatea, cel putin 3 ani de la data acordarii. Important de mentionat este ca aceasta suma se acorda pentru derularea unui singur program de formare profesionala in cursul unui an.
Dupa cum a explicat conducerea AJOFM Braila, pentru anul 2005 au fost organizate doua selectii insa, din pacate, un singur angajator din judet a fost interesat sa acceseze acest tip de facilitati, dar nu a indeplinit criteriul de eligibilitate la capitolul debite la bugetul de stat. "Speram ca in acest an sa avem mai multi potentiali beneficiari de astfel de facilitati, pentru ca accesarea unor astfel de finantari constituie oportunitati pentru adaptarea abilitatilor si competentelor propriilor angajati la cerintele reale ale activitatilor specifice", a aratat directorul executiv al AJOFM Braila, Simona Ely Chioibas.




Categorie articol: 

Comentarii