Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Braila, prezentata prin panorame virtuale

Braila ar putea fi prezentata in imagini prin serviciul de panorame virtuale "Panoramax". Asta daca un numar suficient de persoane isi va exprima dorinta de a vizia virtual orasul nostru pe pagina de web a companiei care deruleaza in Romania proiectul "Panoramax", dorinta de a vizita virtual orasul nostru.
Conducerea companiei "AC Software" si-a anuntat intentia de a extinde la nivel national proiectul "Bucurestiul panoramic". Astfel, in prima jumatate a anului 2006, 5 orase vor fi prezentate prin imagini la 360 de grade. Sondajul in urma caruia vor fi selectate acestea a fost lansat, ieri, la adresa www.panoramax.ro/romania. Vizitarea lor va fi gratuita, iar designerii web vor putea utiliza imaginile fara nici un cost. Timp de o luna, fiecare utilizator Internet va putea propune, o data pe zi, o lista de 5 orase pe care doreste sa le viziteze virtual. "In urma lansarii din noiembrie 2005 a paginii www.panoramax.ro/bucuresti am observat pe server ca foarte multi vizitatori au inlocuit numele capitalei cu orase precum Timisoara, Cluj, Brasov, Craiova si Constanta in speranta ca vor gasi paginile respective. Asta ne-a facut sa lansam un sondaj pe pagina www.panoramax.ro/romania pentru a afla care sint dorintele publicului", a explicat Adrian Antohi, director tehnic al "AC Software". De asemenea, sursa citata a precizat ca proiectul are ca scop sprijinirea turismului romanesc si vine ca o continuare a intiativei lansate la sfirsitul anului trecut si concretizate prin lansarea in cursul zilei de ieri a panoramelor virtuale din Brasov, Galati si Rimnicu Vilcea la adresele www.panoramax.ro/brasov , www.panoramax.ro/galati si respectiv www.panoramax.ro/valcea.
In plus, primele 5 orase rezultate in urma sondajului si care nu au fost deja fotografiate de echipa "Panoramax" vor deveni accesibile publicului spre vizitare in prima jumatate a anului.
Serviciul "Panoramax" consta in fotografierea panoramica, la 360 de grade, in principal a obiectivelor turistice. Tehnica este utilizata si in prezentarea proprietatilor imobiliare si este foarte populara in Statele Unite ale Americii.




Categorie articol: 

Comentarii