Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Traficul din municipiu va fi din ce in ce mai aglomerat

Candidatul PSD in Colegiul III pentru Camera Deputatilor, Viorel Balcan, nu vede o rezolvare pentru problema traficului din ce in ce mai aglomerat din municpiu. El spune ca este de asteptat ca lucrurile sa mearga din ce in ce mai rau, pentru ca principalele strazi ale Brailei, cele mai circulate, nu pot fi largite: "Am intrat si noi in rindul lumii, ca sa spun asa. Mergeti sa vedeti cum este nu numai in Bucuresti, dar si la Galati sau Constanta. S-au inmultit masinile, avem strazi cu mai multe benzi de circulatie si chiar daca incercam sa facem o restructurare a traficului, cu sens unic de circulatie, nu stiu daca vom rezolva problema. Strazile din zona centrala au fost proiectate si construite acum peste 100 de ani si nu stiu in ce masura putem acum sa le marim. Problema care se pune acum este sa gasim solutii, sa identificam niste terenuri, sa facem parcari supra sau subterane si sa decongestionam astfel traficul. Trebuie sa facem ceva pentru parcarea masinilor, ca daca decongestionam banda I, tot se mai rezolva ceva, se fluidizeaza traficul. Ar trebui sa facem parcari ca in afara, din 200 in 200 de metri, dar sa gasim terenurile disponibile. Nu este nevoie sa facem parcarea la strada principala, ci putin mai in spate, pe o straduta laturalnica, dar sa fie aproape. Trebuie sa facem in asa fel incit sa stii ca daca vii in centru, mergi un km pe jos, pina unde ai treaba, dar ai lasat masina intr-o parcare cu paza, in siguranta si unde ai si gasit loc liber. Terenuri s-ar mai gasi, de exemplu, pe Vapoarelor, in spate sau pe Pensionatului, sint locuri unde s-ar putea construi parcari, dar trebuie gasiti si oamenii cu bani dornici sa investeasca in asa ceva. Ii oferi terenul, ii oferi utilitati, dar trebuie sa-i gasesti pe cei cu bani, pentru ca asta este o investitie pe care o amortizezi in multi ani".
In calitate de drumar cu experinta, Balcan ne-a explicat ca in afara de strada Stefan cel Mare, care are o fundatie solida, facuta ca la carte, restul arterelor de circulatie din Braila sint facute in bataie de joc, cu o fundatie de 5 centimetri de balast si de aceea se strica atit de des: "Vrem, nu vrem, trebuie sa acceptam astfel de lucruri. Si eu, cind plec dimineata la serviciu, de acasa si pina la firma fac o jumatate de ora, stau un sfert de ora la intersectia B-dului Cuza cu Calea Galati, pentru ca nu-i semaforizata. Sa puna un semafor acolo, ca au pus in o gramada de locuri semafoare, unde nu era nevoie si acum stau pe galben intermitent! Deci, e vorba de semaforizare si as dori si mai multi agenti de circulatie in intersectiile importante. Chiar am sa-i cer primarului acest lucru. Care ati mai fost pe afara, ati vazut ca nu exista intersectie fara politist in mijlocul ei. Pe de alta parte, trebuie sa spun ca a fost politica anilor '70, cind pe strada cu 5 centimetri de balast se punea asfalt; atunci circula un taxi la 3 ore si un autovehicul greu la 7 ore si rezista asfaltul. Acum, cind s-au inmultit masinile, avem probleme pe toate drumurile, pentru ca daca nu ai o fundatie sanatoasa, nu ai o imbracaminte asfaltica adecvata. Acum avem numai gropi, numai faiantari, numai ruperi. In Braila, in afara de strada Stefan cel Mare, care are o fundatie de un metru, fiind cea mai buna strada din toata istoria municipiului, nu avem nici o alta artera de circulatie corespunzatoare, in afara poate de Bulevardul Independentei, unde s-au facut recent niste lucrari. In rest, este bataie de joc".




Categorie articol: 

Like / Share

Comentarii