Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Protecţia Consumatorului a primit mai multe plângeri de la brăileni ţepuiţi cu bilete de avion

Reclamaţiile la adresa firmei respective au fost depuse în urmă cu două săptămâni, însă, deocamdată, acestea nu au fost soluţionate. OJPC mai are însă timp să le rezolve, termenul legal fiind de 30 de zile.
Reamintim că, în ziua de 8 octombrie, Dumitra Lefter şi fiica sa, Mariana Drăgoi, au mers la agenţia de turism şi au cumpărat bilete de avion pentru ruta Bucureşti-Barcelona-Sevilla. Mariana Drăgoi urma să plece în Spania, la soţul ei aflat la muncă, împreună cu băieţelul de numai 3 luni, fiind însoţită şi de mama ei care urma să aibă grijă de cel mic. Femeile şi-au procurat biletele, plătind suma de 586 de euro, primind şi chitanţă cu ştampila SC "Selufin" SRL. A doua zi, brăilencele au fost contactate de o doamnă care le-a spus că reprezintă compania aeriană pe zona Brăila-Galaţi şi le-a comunicat să nu mai meargă la Bucureşti pentru că zborul s-a amânat. Cu toatea acestea, femeile au decis să meargă la aeroport însă acolo au aflat că biletele de avion nu sunt valabile şi că ele nu figurează pe lista de pasageri. Mariana Drăgoi şi mama ei s-au întors la agenţia de turism pentru a cere explicaţii, însă li s-a comunicat că vina aparţine companiei aeriene şi că vor primi banii înapoi în termen de 12 zile.




Categorie articol: 

Like / Share

Comentarii