Mergi la conţinutul principal

Ponta vrea să poată critica nestingherit Justiţia

În opinia liderului PSD, în acest moment este vorba de credibilitatea CSM şi de respectul pe care îl inspiră societăţii, scrie agerpres.ro. „Numai Danileţ are voie să comenteze cazuri aflate pe rol. Nu, domnule, că am o mare problemă, ca orice cetăţean din această ţară: sunt câţiva deştepţi care au voie orice, gen Danileţ, că el e în gaşcă, acolo, cu sistemul, şi toţi ceilalţi suntem proşti, nu avem voie să comentăm. Cum adică ? Ori e o regulă pentru toată lumea, ori, dacă nu, nu o mai respectă nimeni. Eu am sprijinit întotdeauna CSM, dar cred că în acest moment e vorba de credibilitatea lor şi respectul pe care îl inspiră societăţii. Dacă unul din CSM încalcă regula, cum mă sancţionează ei pe mine, pe Băsescu sau pe oricine altcineva ? Domnule, regula e aceeaşi ? Eu aştept de la CSM - pe care îl respect şi îi cunosc pe toţi membrii CSM - să aplice regula pentru toţi, nu pot să o aplice numai pentru noi, muritorii de rând, şi pentru ei, zeii din CSM, să nu o aplice. E o probemă foarte serioasă şi am toată încrederea că CSM va înţelege că nu poţi să faci reguli pentru ceilalţi care nu ţi se aplică ţie", a spus Ponta.
Referindu-se la Dan Şova, premierul a spus că dacă procurorul are probe să îl trimită azi în judecată şi judecătorii se vor pronunţa. „Dacă nu are probe, înseamnă că a fost o înţelegere între procurori şi PNL-işti să facă circ. Dacă îl trimite în judecată, poate cineva să oprească justiţia?", a comentat, simplist, Ponta.

Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda