Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

"Ma chinui de doi ani sa scap de infiltratiile de la vecinul de deasupra"

"Am anuntat în scris administratia cu privire la scurgerile din plafonul de la baie, dar nu s-a luat nicio masura. Am rugat sa se deplaseze de la asociatie doamna administrator, sa constate ploaia care venea din planseu, dar nu a intrat pentru ca se uda. Am mers la apartamentul de deasupra, de unde este problema, dar acolo locuieste un chirias care este mai tot timpul plecat. Chiriasul mi-a lasat un bilet prin care ma ruga sa aduc eu un instalator, desi, repet, problema era la el în casa, un sifon spart în baie. Va rog sa ma credeti ca nu ma mai pot lupta cu aceste scurgeri, n-am atâtea vase pentru recuperarea apei. Plafonul a început sa se crape, s-a coscovit pe o suprafata de un metru patrat si cât de curând pare ca se va prabusi. Problema e ca acest chirias este vaporean si este mai mult plecat. Dar cu un preaviz de câteva zile este permisa intrarea asociatiei în apartament pentru a rezolva problema!", ne-a relatat Horia Pârvulescu, în vârsta de 79 de ani, proprietar al unui apartament în blocul Selena, vadit nemultumit de problema pe care se chinuie de mai bine de doi ani sa o rezolve.
Cu privire la acest caz, Ionel Istodor, presedintele Asociatiei Judetene a Administratorilor de Imobil (AJAI) Braila, a punctat faptul ca la solicitarea scrisa a reclamantului, asociatia trebuie sa reactioneze astfel încât sa se poata interveni pentru remedierea problemei: "Chiar daca nu se poate lua legatura cu chiriasul, asociatia trebuie sa contacteze proprietarul apartamentului si în prezenta acestuia, la un termen de comun acord stabilit între partile implicate, un instalator sa poata efectua lucrarea si astfel se pune capat problemelor".




Categorie articol: 

Comentarii