Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Dumitru Gîrbăcea îi învaţă pe tinerii brăileni să NU procedeze ca el

îţi poţi ruina viaţa, va fi chiar cel care ani la rând a fost preşedintele CLT, Dumitru Gârbăcea * în 2009, acesta a fost trimis în judecată pentru fals în înscrisuri sub semnătură privată şi complicitate la înşelăciune

Organizaţia Consiliul Local al Tinerilor Brăila propune pentru acest sfârşit de an o serie de activităţi cu caracter educativ, având ca grup ţintă tinerii din Brăila. Principalul proiect care va fi implementat de CLT se va numi "Aşa NU!" şi se vrea a fi o campanie de informare a tinerilor privind riscul comiterii de infracţiuni. Astfel, pe lângă simpla informare a ceea ce înseamnă infracţiune, se vor prezenta cazuri reale cu persoane care, din diverse motive, au comis infracţiuni, iar consecinţa a fost că fiecare dintre ele şi-a distrus cariera.
Şi cum niciun exemplu nu e mai bun ca exemplul personal, cel care a fost încă din 2002 preşedintele CLT Brăila, Dumitru Gîrbăcea, va veni primul în faţa tinerilor pentru a le povesti cum o decizie greşită poate distruge ceva ce ai muncit foarte greu să construieşti.
Amintim că, în 2009, Dumitru Gîrbăcea a fost trimis în judecată de către Parchetul de pe lângă Tribunal, pentru fals în înscrisuri sub semnătură privată şi complicitate la înşelăciune. Gîrbăcea, spun anchetatorii, împreună cu un alt membru CLT, a păcălit în 2007 Citi Bank - Sucursala Citifinancial Brăila, obţinând cu acte false un împrumut de 15.000 de lei. La scurt timp, ilegalitatea a ieşit la iveală, cei doi fiind puşi sub acuzaţie. Banca s-a constituit parte civilă în procesul penal cu suma de 18.063 lei - împrumutul propriu-zis plus dobânzi aferente -, în condiţiile în care inculpatul a achitat doar 3 rate lunare. Banii au fost folosiţi pentru întreţinerea "Terasei CLT" de pe Faleză.
Revenind la campania de informare, aceasta se va derula până la sfârşitul anului în unităţile de învăţământ din oraş şi judeţ, iar întâlnirile vor avea loc în cadrul orelor de dirigenţie. Poveştile de viaţă, impresiile tinerilor participanţi precum şi alte idei desprinse din proiect vor fi cuprinse într-un material informativ ce va fi promovat atât în rândul tinerilor din Brăila, cât şi pe toate canalele de socializare.




Categorie articol: 

Comentarii