Mergi la conţinutul principal

De ce un program software pentru administratorii de bloc este esenţial în zilele noastre

Un program software pentru administratorii de bloc este esenţial în zilele noastre, iar platforma Homefile.ro demonstrează acest lucru prin digitalizarea şi automatizarea procesului de administrare a blocurilor.

Într-o lume în continuă evoluţie digitală, administrarea eficientă a asociaţiilor de proprietari devine o necesitate imperativă. Cu mai bine de opt ani de experienţă în domeniu, platforma software Homefile.ro a reuşit să aducă inovaţia în acest sector în 2015 şi să devină un punct de referinţă pentru administratorii şi locatarii din întreaga ţară. Cu o abordare centrată pe automatizare, eficienţă şi încredere, Homefile.ro a redefinit modul în care se gestionează blocurile rezidenţiale.

Pentru asociaţiile de proprietari, Homefile.ro nu este doar o platformă software, ci un partener de încredere care vine în sprijinul lor pentru a simplifica şi optimiza administrarea. Aplicaţia dezvoltată de Homefile.ro promite să transforme modul în care asociaţiile de proprietari iau decizii, fac plăţi şi monitorizează starea apartamentelor. Cu un simplu click, locatarii pot avea acces la o gamă variată de funcţionalităţi, de la plăţi direct de pe smartphone la monitorizarea în timp real a situaţiei apartamentului lor.

Dacă în trecut evidenţa încasărilor şi calcularea de penalizări sau restanţe erau un proces deficitar şi greoi, cu ajutorul Homefile.ro gestionarea situaţiei fiecărui apartament este realizată rapid şi transparent, cu acces din laptop, tabletă sau de pe telefon.

Aplicaţia vine în sprijinul locatarilor şi oferă o multitudine de funcţionalităţi, precum efectuarea plăţilor direct de pe telefon sau vizualizarea situaţiei la zi a apartamentului, cu un singur click, fără a adresa întrebări suplimentare administratorului.

Asociaţiile de proprietari pot gestiona mai bine plăţile cu Homefile.ro

Homefile.ro ajută administratorii să gestioneze facil toate informaţiile legate de apartamente şi să acceseze situaţia la zi a plăţilor direct din telefon, tabletă sau laptop. În plus, încasarea banilor se poate realiza foarte uşor, din telefonul mobil sau de pe laptop, apăsând un singur buton.

Mai mult, tranziţia la întocmirea listelor de cheltuieli în Homefile.ro se face extrem de uşor. Listele de cheltuieli sunt configurabile şi pot avea aceleaşi coloane cu cele vechi, astfel locatarilor le va fi foarte uşor să se acomodeze cu aplicaţia şi noul mod de lucru.

Testare gratuită şi suport pentru utilizarea aplicaţiei

Indiferent de vârstă sau experienţă, trecerea la administrarea apartamentelor devine mai uşoară cu ajutorul consultanţilor Homefile.ro care vor oferi suport pentru folosirea aplicaţiei. Un alt beneficiu reprezintă posibilitatea de a testa timp de o lună aplicaţia în mod gratuit astfel încât administratorul să decidă dacă acest mod de lucru este potrivit sau nu pentru el.

Homefile.ro face parte dintr-un grup internaţional de companii care propune soluţii software asociaţiilor de proprietari, ceea ce oferă siguranţă datelor furnizate, împreună cu garanţia dezvoltării companiei. Astfel, datele fiecărui administrator şi locatar sunt salvate în propriile servere ale Homefile.ro. În plus, experienţa internaţională şi serviciile suplimentare oferite îi vor ţine la curent pe administratori şi locatari cu toate actualizările din domeniu.

  1. Imprimanta mobilă, soluţia ideală pentru administrator

În cazul în care optează pentru un abonament complet, administratorii beneficiază de o imprimantă mobilă, cu hârtie termică pentru emiterea chitanţelor. Astfel, scrisul chitanţelor de mână devine o grijă în minus şi un avantaj de a economisi timp.

Imprimanta Homefile.ro va emite chitanţa care va fi înregistrată automat în registre şi scăzută din restanţe, fiind eliminate eternele suspiciuni de evidenţă şi calculare, în timp ce cheltuielile vor fi explicate extrem de simplu în cont.

După ce au fost întocmite, chitanţele rămân înregistrate în server-ul aplicaţiei, iar locatarul poate urmări când s-a realizat încasarea în aplicaţie.

Situaţia la zi a apartamentelor, disponibilă în aplicaţie

Aplicaţia prezintă o interfaţă intuitivă şi uşor de folosit, oferind un conţinut bine structurat administratorului, care va putea răspunde cu uşurinţă la orice nelămurire din partea locatarilor.

În acelaşi timp, locatarii pot urmări informaţii despre apartament folosind codul de pe chitanţă sau codul furnizat de administrator. Mai mult, datele pot fi accesate atât de proprietari, cât şi de chiriaşi. Proprietarul poate urmări situaţia şi este notificat atunci când chiriaşul nu achită cheltuielile.

Plata cheltuielilor direct din confortul casei

Peste 17.000 de locatari plătesc lunar cheltuielile cu cardul în aplicaţia Homefile.ro. Totul se face simplu, de pe telefonul mobil, direct din confortul casei. Printre avantajele plăţii cu cardul se numără debitul scăzut imediat, iar tranzacţia este operată automat în documentele contabile ale asociaţiei de proprietari. Totodată, Homefile.ro are integrată o funcţie specială, care îi aminteşte locatarului printr-un email să achite factura curentă, evitând plăţile restante.

Homefile.ro pune la dispoziţia asociaţiilor de proprietari trei tipuri de abonamente: Pachetul Gratuit, Pachetul Complet şi Pachetul Complet Business, în funcţie de numărul de apartamente gestionate şi nevoile asociaţiei.

Homefile.ro vine în sprijinul asociaşţiilor de proprietari cu o aplicaţie care îşi propune să îmbunătăţească administrarea blocurilor printr-un proces automatizat, eficient şi de încredere. În prezent, peste 200.000 de apartamente şi 5.000 de asociaţii folosesc aplicaţia românească dezvoltată de Homefile.ro, în peste 30 de oraşe din ţară.

Află mai multe detalii despre aplicaţie de la un consultant Homefile.ro la numărul 0770160206 sau completând formularul de contact pe Homefile.ro/contact.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro