Mergi la conţinutul principal

De ce RCS-RDS îşi bate joc de abonaţi?

Cum altfel aş putea să conturez această stare de lehamite generală, în care ne-am pierdut identitatea şi puterea de a discerne binele de rău, de a alege grâul de neghină şi am ales să tolerăm la nesfârşit prostia, incompetenţa şi bătaia de joc? Dincolo de avalanşa de promisiuni şi dezamăgiri care ne torturează existenţa, uneori, suntem singurii vinovaţi pentru alegerile noastre şi, de fiecare dată, prostia se plăteşte. Şi, ca să nu batem câmpii cu generalităţi pe care oricum, le înghiţim pe nemestecate, v-aş întreba ce părere aveţi despre serviciile companiei RCS-RDS, de exemplu. Personal, am reuşit să cunosc majoritatea angajaţilor de la Brăila, dar nu pentru că am fi prieteni pe cine ştie ce reţea de socializare, ci pentru că, din două în două zile, în zona în care locuiesc, nu am internet ore în şir. Ca într-un adevărat ritual, de fiecare dată telefonul de la serviciul deranjamente sună insistent, liniile sunt ocupate, operatorii îşi cer probabil scuze pentru alte defecţiuni, din alte zone ale oraşului, aşteptăm, revenim. Săptămâna trecută, din două în două zile am sesizat reprezentanţilor RCS-RDS că Internetul nu funcţionează în zonă şi, după fiecare reclamaţie am aşteptat, am revenit, am primit promisiuni, asigurări, scuze, dar toate acestea nu aveau niciun efect asupra semnalului care se încăpăţâna să nu se trezească la realitate sau asupra celor care nu erau în stare să remedieze situaţia. Ca prin minune, Internetul apare însă de fiecare dată mai devreme de 48 de ore de la semnalarea defecţiunii, astfel încât abonatul să nu poată solicita despăgubiri companiei RCS -RDS, dar după câteva zile dispare din nou, iar noi, abonaţii, suntem într-o permanentă legătură telefonică, desigur, cu angajaţii firmei, care îşi cer scuze pe timpul nostru, pe nervii noştri şi pe banii noştri. Dacă nu aş plăti la timp abonamentul, mi s-ar aplica penalizări, dar niciodată nu mi s-au scăzut de la plata lunară zilele în care RCS-RDS nu a furnizat serviciile cu care s-a obligat prin contract. Mai mult decât atât, în această "zonă crepusculară" există abonaţi care desfăşoară diverse activităţi acasă, în faţa calculatorului şi înregistrează pierderi însemnate fără Internet, dar nimeni nu îi despăgubeşte atunci când RDS -RCS îşi bate joc de munca sau de banii lor. Contravaloarea zilelor de nefurnizare a serviciilor se rezumă la simple scuze din partea operatorilor şi asigurări deşănţate că pe viitor situaţia se va remedia. Vi se pare corect?

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro