Mergi la conţinutul principal

Atacuri politice liberale la primar, pe tema "Zilelor Brăilei"

Cu toate acestea, Simionescu a fost pus la zid ieri de parlamentarul PNL de Brăila. Diana Tuşa s-a arătat de părere că, de fapt, Simionescu ar ascunde ceva în privinţa modului în care se vor cheltui banii, dar şi în privinţa "legăturilor" dintre sponsori şi Primărie sau CJ, fără a explica însă la ce se referă: "Pornind de la exemplul patentat cu succes la nivel central de către fostul ministru al Tineretului şi Sportului, din nefericire, asistăm astăzi pe plan local la perfecţionarea «metodei Ridzi» de cheltuire a banului public. În plină criză economică, Primăria Brăilei cheltuie 1,5 miliarde de lei vechi pe două evenimente: Concursul Master Classes (450 de milioane de lei vechi) şi Zilele Brăilei (1,05 miliarde de lei vechi). Domnul primar Aurel Simionescu se laudă că dă bani puţini pe cele două evenimente, pentru că a găsit o nouă metodă, cea a sponsorilor, uitând însă să-i nominalizeze şi, mai ales, să spună care sunt legăturile de afaceri pe care aceştia le au cu Primăria Municipiului Brăila, respectiv Consiliul Judeţean Brăila. Insistând asupra faptului că sponsorii nu mai dau direct primăriei banii pentru organizarea «Zilelor Brăilei», domnul primar Simionescu ocoleşte cu măiestrie răspunsul privind modul în care sunt cheltuiţi banii publici şi, mai ales, răspunsul privind legătura dintre «sponsori» şi autorităţile publice, organizatoare ale evenimentului", declară Tuşa într-un comunicat de presă. Mai departe, aceasta cere Primăriei "să facă publică lista sponsorilor, suma pe care aceştia au cheltuit-o pentru evenimentele desfăşurate şi prezenţa sau nu a acestora pe lista de furnizori de bunuri sau servicii ai Primăriei Brăila sau ai Consiliului Judeţean, coorganizator al evenimentului".
Legat de aceste declaraţii, primarul Simionescu a subliniat că nu are nimic de ascuns, că lista sponsorilor va fi făcută publică şi a reluat cele afirmate şi cu ocazia unor conferinţe de presă: "Am anunţat de prima dată că am fost de acord că acei care doresc să susţină câte un eveniment vor plăti direct organizarea acestuia, banii nu vor mai trece pe la Primărie, ca să nu fie discuţii... Am anunţat şi că firmele «Tancrad» şi «Armax» vor susţine spectacolele de sâmbătă, respectiv duminică. Restul se ocupă de chestii mai mărunte, dar voi face publică întreaga listă. În plus, fiecare îşi va pune un banner, acolo, ceva, ca să se ştie... Aşa mi se pare şi corect... Aşa este peste tot".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro