Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

In acte - drum national, in realitate - pista cu obstacole

Drumul National 23 Braila - Focsani a devenit de-a dreptul periculos pentru soferi. Pe tronsonul dintre Muchea si Latinu au aparut denivelari atit de adinci pe partea carosabila, incit, "luate" in plin, la viteze mari, pot rasturna pur si simplu un autoturism. De aceea, in zona se circula foarte greu, soferii fiind nevoiti sa patrunda pe contrasens, pentru a ocoli portiunile cu probleme. Deocamdata, singura masura pe care au luat-o administratorii drumului, a fost impunerea unei restrictii de viteza, de maxim 60 km/h. In rest, dupa culoarea asfaltului, se cunoaste ca s-au facut peticiri recente, insa problema pare a tine de fundatia care nu mai face fata traficului si a inceput sa se disloce pe dedesubt.
Aceasta sosea lata de doar 6 metri a fost proiectata, in urma cu 50 de ani, pentru alte conditii de trafic decit cele actuale, insa a capatat recent statut de drum national, fara a beneficia si de o absolut necesara modernizare. Care modernizare intirzie sa apara. Anul trecut pe vremea asta, conducerea Sectiei Drumuri Nationale (SDN) Braila ne declara ca exista un proiect de reabilitare, cu finantare europeana, ce urmeaza sa fie implementat in curind. Au trecut deja 12 luni, se apropie un nou sezon rece, iar drumarii nu dau nici un semn ca intentioneaza sa se apuce de lucru. In prezent, conducerea SDN Braila este in concediu, asa ca nu ne poate spune nimeni in ce stadiu se afla acest proiect.
Intre timp, soferii isi risca viata, mai ales cei care tranziteaza judetul si nu au habar despre starea acestei sosele, ce face legatura intre Moldova si litoral. De altfel, in statisticile Politiei Rutiere, DN 23 figureaza cu un numar foarte mare de accidente. Cel mai grav, produs recent, este cel din ziua de 1 mai, in care si-a pierdut viata politistul Negoita Grama.




Categorie articol: 

Comentarii