Jackson a marcat adolescenţa părinţilor noştri. "Beat it", "Billie Jean" ori "Thriller" sunt hiturile ce au stat pe buzele mai multor generaţii. Cozi la concerte, milioane de fani în toată lumea, cele mai vândute albume...am putea vorbi chiar de un curent.
Însă noile voci par să umbrească succesul unui adevărat star. Deşi presa internaţională nu pare să-l fi uitat de tot, pe primele pagini ale publicaţiilor tronează scandaluri cu noi vedete apărute ca ciupercile după ploaie. Ritmuri sacadate şi versuri simpliste par să contureze o nouă lume muzicală. Isteria Michael Jackson pare, pentru o perioadă de timp, a fi îngropată sub meşele blonde ale vedetelor, sub paietele lor ori sub tempourile artificiale şi comerciale peste limitele imaginate.
Moartea bruscă a regelui pop a şocat lumea şi a ţinut primele pagini ale ziarelor luni de zile. Michael a trebuit să moară pentru ca lumea să se abată puţin de la noroiul cotidian şi să se hrănească cu noi subiecte de bârfă, noi intrigi. După acest tragic eveniment, au ieşit la iveală mai multe secrete pe care vedeta internaţională a încercat să le ţină cât mai departe de gura presei: arderea părului în timpul unei filmări la o reclamă la o binecunoscută băutură răcoritoare şi suferinţa produsă de boala vitiligo.
Iata cum, dintr-o dată, toţi şi-au adus aminte, în mod subit, că exista cineva cu numele Michael Jackson, dar au conştientizat prea târziu acest lucru, doar în momentul în care a plecat dintre noi. După ce am aruncat cu noroi în el şi l-am denigrat în toate felurile posibile, am ajuns să vărsăm lacrimi în memoria lui... Într-adevăr, valoarea unui artist complet s-a transformat în brand, dar ce e mai trist e că unii încă storc bani de pe urma unei imagini ce nu mai există decât în mintea noastră.