"Anul 2011 a fost anul revenirii pe creştere a vânzărilor, iar jumătate din creştere a fost adusă proactiv de noi. Un alt lucru interesant în 2011 este schimbarea comportamentului de cumpărare: nu te mai poţi lăuda la televizor cu cele mai mici preţuri sau cele mai bune servicii, clienţii au învăţat să compare, să verifice şi să aleagă. Şi aici noi stăm bine, livrăm ceea ce promitem", a declarat directorul general eMAG, Iulian Stanciu.
eMAG are o cota de piaţă de 70% în piaţa online de electronice şi IT, potrivit companiei.
Cele mai bine vândute produse au fost tabletele, smartphone-urile, laptopurile şi Smart TV, pe aceste segmente estimându-se o creştere accelerată şi în 2012.
eMAG, lansat în 2001 ca un magazin online de calculatoare şi birotică, are un portofoliu în care se regăsesc produse electronice, IT electrocasnice și telecomunicații. eMAG integrează și Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri, include și categorii precum: jucării, cărți, muzică și asigurări, ofertate și livrate de alți retaileri sau parteneri.
eMAG face parte, alături de Network One Distribution şi Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.