De câteva zile, supermarket-ul "Billa" de pe Şos. Râmnicu Sărat se află în plin proces de reamenajare. Conducerea magazinului a decis să facă schimbări majore în ceea ce priveşte amenajarea şi poziţionarea rafturilor, intenţionând, probabil, să le facă o mai bună impresie cumpărătorilor în perioda sărbătorilor de iarnă. Deocamdată, însă, impresiile celor care au trecut pragul magazinului zilele acestea nu au fost tocmai plăcute. Iar asta pentru că schimbările se fac "din mers", angajaţii reamenajând rafturile în prezenţa cumpărătorilor. "Nu mi se pare normal ce se întâmplă. Aveam de gând să achiziţionăm anumite produse, şi pur şi simplu nu am găsit ce voiam, fiindcă marfa a fost mutată din locurile unde ştiam că se află de obicei. În plus, multe produse se aflau pe raft fără a avea preţurile afişate, iar ca să te deplasezi prin magazin este foarte greu, din cauza angajaţilor care cară marfa pentru a o aşeza pe rafturi. Consider că nu este corect ce se întâmplă. Dacă vor să reamenajeze, era normal să închidă magazinul o zi - două, sau măcar să pună un afiş la intrare, prin care să avertizeze clienţii că, din cauza schimbărilor care au loc, e posibil să întâmpine dificultăţi în timp ce îşi fac cumpărăturile", se arată într-o sesizare trimisă la redacţie de brăileanca Maria F.
Conducerea supermarket-ului în cauză a evitat să îşi exprime un punct de vedere referitor la situaţia existentă. "Detalii puteţi afla doar de la Biroul de Relaţii Publice al reţelei noastre comerciale, de la Bucureşti", ne-a declarat şefa de magazin.