Viceprimarul Lucian Tilea se declara multumit de felul cum a decurs activitatea Directiei de Administrare si Gospodarire Locala in ultima luna, mai exact de cind in fruntea acestei institutii a fost numit Dan Apostol, fostul director al firmei de salubritate "Brai Cata". "Se vede ca noul director al DAGL are o experienta de 13 ani in domeniul salubrizarii!", ne-a declarat viceprimarul. Acesta apreciaza faptul ca linga multe dintre haldele neautorizate, unde brailenii s-au obisnuit sa-si arunce ilegal gunoaiele, au fost asezate containere cu capacitatea de pina la 5 metri cubi, pe care cele trei firme de salubrizare din municipiu le golesc zilnic. O alta masura laudata de Tilea a fost inlocuirea, linga blocurile din cartierele Hipodrom, Obor si Radu Negru, a pubelelor de capacitatea 0,2 mc cu unele mai incapatoare, de 1,1 mc, care se golesc la 1 - 2 zile. In plus, bancile de pe bulevardul Cuza au fost reparate si vopsite, pe acelasi bulevard montindu-se numeroase cosuri de gunoi, inclusiv in intersectiile semaforizate, pentru folosinta conducatorilor auto. "De astazi (ieri n.n.) se intra si pe bulevardul Independentei, unde toate bancile vor fi inlocuite cu modele noi, din fier forjat si lemn, si unde se vor monta pubele linga fiecare banca. Bancile scoase de pe bulevard nu se vor arunca. Dupa ce le reparam, le vom monta in curtea caminelor de batrini si in cartierele de blocuri ANL", ne-a declarat viceprimarul Lucian Tilea, care are in atributiile de serviciu coordonarea activitatii DAGL. Tilea promite ca Braila va fi un oras tot mai curat, dar pentru ca sa se intimple asta le cere brailenilor sa respecte munca angajatilor DAGL si operatorilor de salubritate. "Starea de curatenie a unui oras nu este data de Primarie, ci de populatia orasului respectiv. Daca noul mobilier stradal va fi distrus si daca oamenii vor arunca in continuare gunoaie pe strada, vom cheltui bani pentru reparatii si adunarea deseurilor in loc sa putem investi in continuare in infrumusetarea orasului", avertizeaza viceprimarul. Acesta a precizat ca, dupa reparare sau inlocuire, tot mobilierul stradal va capata un numar de inventar si va fi predat, pe baza de procesverbal, Politiei Comunitare, pentru a exista concret responsabilitatea pastrarii lui.