OJPC Braila spune insa, ca legea nu poate obliga firma vinzatoare sa remedieze sau sa inlocuiasca un produs, din moment ce si-a schimbat obiectul activitatii. "Noi nu putem face mai mult decit prevede legea. In cazul de fata, am contactat firma responsabila si le-am pus in vedere sa respecte prevederile legale, iar ei si-au declarat disponibilitatea de a actiona in consecinta, adica sa isi recupereze marfa si sa dea banii inapoi. Suma platita de cumparator se restituie indexata cu coeficientul national de inflatie, de 1%. E o indexare modica, dar asta este legea... Cumparatorul refuza sa accepte, pe motiv ca daca ar fi tinut banii respectivi la Trezorerie, ar fi obtinut o dobinda de 7%. Daca asa percepe dinsul situatia, noi nu avem cum sa-l ajutam...", ne-a declarat inspectorul Sorin Ailenei, din cadrul OJPC Braila.
Calvarul unei achizitii cu probleme
OJPC Braila spune insa, ca legea nu poate obliga firma vinzatoare sa remedieze sau sa inlocuiasca un produs, din moment ce si-a schimbat obiectul activitatii. "Noi nu putem face mai mult decit prevede legea. In cazul de fata, am contactat firma responsabila si le-am pus in vedere sa respecte prevederile legale, iar ei si-au declarat disponibilitatea de a actiona in consecinta, adica sa isi recupereze marfa si sa dea banii inapoi. Suma platita de cumparator se restituie indexata cu coeficientul national de inflatie, de 1%. E o indexare modica, dar asta este legea... Cumparatorul refuza sa accepte, pe motiv ca daca ar fi tinut banii respectivi la Trezorerie, ar fi obtinut o dobinda de 7%. Daca asa percepe dinsul situatia, noi nu avem cum sa-l ajutam...", ne-a declarat inspectorul Sorin Ailenei, din cadrul OJPC Braila.