Plicurile includ, pe linga cele doua formulare ale declaratiei speciale privind veniturile realizate, ghidul de completare, scrisoarea adresata contribuabililor, precum si plicul destinat trimiterii declaratiilor la autoritatile fiscale.
Persoanele fizice va trebui ca, dupa completarea celor doua formulare de declaratii de venit, sa introduca un exemplar in plicul primit, pastrind celalalt document. Pentru transmiterea prin posta a declaratiei de venit completate, populatia va trebui sa utilizeze plicul primit, pentru care nu trebuie sa achite taxe postale.
ANAF recomanda consultarea ghidului de completare a formularelor inaintea completarii declaratiilor. In cazul in care, dupa consultarea ghidului, mai exista nelamuriri cu privire la completarea declaratiilor de venit se pot solicita informatii suplimentare la Administratia Financiara in raza careia persoanele isi au domiciliul. In cazul persoanelor din municipiul Braila este vorba despre Administratia Finantelor Publice, strada Brasoveni nr.36, Compartimentul Asistenta Contribuabili, camera 15, persoana de contact Claudiu Vilcea. Pentru persoanele din judet, informatiile se pot obtine de la administratiile financiare teritoriale, respectiv administratiile finantelor publice ale oraselor Ianca, Faurei, Insuratei, precum si de la administratiile financiare ale comunelor Viziru, Dudesti si Movila Miresii.
Reamintim ca termenul limita pentru depunerea declaratiilor este 15 mai 2007.