Mergi la conţinutul principal

Strada Grivitei ramine cosmarul soferilor

De mai multe saptamini, circulatia auto pe Str. Grivitei, ca de altfel pe multe alte strazi din municipiu, este aproape imposibila, din cauza gropilor din carosabil, ce s-au largit de la o zi la alta. Pe Grivitei, intre Str. Garii si Calea Galati, exista o portiune de drum parca special conceputa pentru distrugerea suspensiilor masinilor care trec pe acolo. Ca sa le ocoleasca, soferii sint obligati sa intre pe contrasens, fapt ce creste foarte mult riscul producerii de accidente. Problema gropilor de pe Grivitei este destul de veche, insa s-a accentuat in vara acestui an, dupa precipitatiile masive din iulie, cind si pe aceasta strada terenul a inceput sa se taseze, cel mai probabil din cauza infiltratiilor de apa. Pentru rezolvarea situatiei, umbla zvonul, prin Primarie, ca din banii acordati de Guvern Brailei, pentru inlaturarea efectelor inundatiilor, se va turna un covor asfaltic, pe portiunea greu circulabila de pe Grivitei. Daca se intimpla asa, aceasta strada intens circulata ar fi avut sansa unei reabilitari de durata. Din pacate, se pare ca Grivita nu va putea beneficia, cel putin pina in iarna, decit de plombe asfaltice, care sa rezolve problema pe termen scurt. Primarul Constantin Cibu ne-a declarat ca, din suma de 10 miliarde de lei data ca ajutor de Guvern, nu se vor reabilita decit strazi care au fost afectate concret de suvoaiele de apa. Primarul a dat ca exemplu strada Cazasului, din cartierul Lacu Dulce, sau strazile Vadul Schelei, Rizeriei sau Danubiului. In plus, tot din acesti bani, se intentioneaza repararea gurilor de canalizare avariate de presiunea apei, in timpul ploilor masive din luna iulie.
Pentru strada Grivitei nu se vor putea folosi decit fonduri de la bugetul local care sint putine si, in consecinta, nu vor ajunge decit pentru plombari.
Cibu ne-a mai spus ca, pentru decongestionarea traficului pe Str. Grivitei, dar si de pe alte strazi centrale, precum si pentru reabilitarea Bulevardului Dorobanti, Primaria intentioneaza sa atraga un imprumut nerambursabil, din fonduri europene. Se are in vedere atit partea carosabila a acestui bulevard, cit si reabilitarea vechiului canal colector care trece pe sub el. Deocamdata, insa, acestea sint doar intentii frumoase care, in prezent, nu le folosesc cu nimic soferilor braileni.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro