Reclamatii pe adresa Postei
Pe de alta parte, exista si cazuri in care brailenii reclama ca nu au intrat in posesia plicurilor respective din cauza comoditatii unor factori postali. "Sint pacienti nemultumiti ca nu si-au primit cupoanele si care sustin ca, desi plicul respectiv este recomandat, postasul nu a ajuns cu plicurile la usa apartamentelor. Este vorba despre oameni bolnavi sau pensionari, care au stat acasa in permanenta in cursul lunii in care trebuia sa-si faca evaluarea starii de sanatate, dar nu au primit nimic de la posta. La blocuri, toate avizele se lasa jos, la parter, in cutiile postale, care nu intotdeauna au lacat, iar corespondenta poate fi astfel luata de copii sau alte persoane. De aceea, multi au reclamat serviciul Postei - de la persoane care locuiesc la case nu prea avem astfel de sesizari, dar la locatarii de la blocuri, asta este situatia", ne-a declarat dr. Lucica Scutaru.
Avind in vedere nemultumirile populatiei la adresa serviciilor oferite in acest interval de timp de catre reprezentantii Postei si, implicit, a deficientelor care au intervenit in derularea Programului de evaluare a starii de sanatate a populatiei, reprezentantii unitatii de implementare judetene au propus Ministerului Sanatatii ca toate cupoanele care nu se distribuie in termen de 2 zile, potrivit contractului intre parti, sa ajunga la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate si nu la Casa Nationala.
Pe de alta parte, reprezentantii Postei Romane in teritoriu sustin ca, practic, nu exista nici o reclamatie in acest sens. "M-ar interesa unde anume se intimpla ca un factor postal sa nu urce pina la etajele superioare daca este vorba despre o recomandata si daca, intr-adevar, lasa avizele la cutiile postale. Personal nu am nici o reclamatie in acest sens, dar voi verifica acest aspect", ne-a asigurat Liliana Petrica, sef Oficiu Judetean Braila.
Reamintim ca toate persoanele care sint nascute in lunile iulie, august si septembrie si nu au intrat in posesia taloanelor de evaluare a starii de sanatate se pot adresa in acest sens Casei Judetene de Asigurari de Sanatate, in fiecare zi de luni pina joi, intre orele 10.00 si 16.00.