rasputeri sa reduca numarul accidentelor rutiere, dupa doi ani de tratative si adrese trimise pe banda rulanta, politistii de la Circulatie
au reusit sa aduca la normalitate "Intersectia groazei", dupa cum a fost supranumita intersectia Sos. de Centura cu Sos. Focsani.
In
ultimii ani, intersectia Drumului European 87 (Sos. de Centura) cu Drumul National 23 (Sos. Focsani) a fost scena unor numeroase accidente
infioratoare produse din cauza neacordarii prioritatii. Si asta nu doar din cauza soferilor imprudenti, ci si a unei ciudatenii din rascrucea
amintita: conducatori auto care circulau pe DN 23 aveau prioritate, insa cei care tranzitau judetul nostru pe DE87 (multi dintre ei
camionagii de cursa lunga) erau convinsi ca ei sint cei care au prioritate, deoarece circulau pe un drum european. In aceste conditii, atit
soferii de pe DN23, cit si de pe DE87 observau prea tirziu indicatoarele amplasate in intersectie si se ciocneau intre ei.
Pentru a
normaliza situatia din intersectie, specialistii de la Serviciul Politiei Rutiere au solicitat, in repetate rinduri, reprezentantilor
Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADN) sa schimbe indicatoarele, pentru ca soferii de pe DE 87 sa aiba prioritate.
Abia acum, dupa aproape doi ani, administratorul drumurilor a decis sa dea curs cererilor, iar incepind de miine, soferii de pe Sos. Focsani
vor opri si vor acorda prioritate la intersectia cu Centura.
Subcomisarul Dumitru Budes, seful Serviciului Politiei Rutiere, ne-a
declarat, ieri: "Aceasta schimbare a fost posibila multumita reprezentantilor CNADN-Filiala Braila, care au inteles importanta ei si ne-au
oferit sprijinul necesar. De asemenea, CNADN este unul din partenerii nostri, in campania de reducere a numarului de accidente rutiere.
Vineri dimineata, in apropierea intersectiei vor fi montate panouri de presemnalizare si indicatoare, pentru ca soferii sa observe
schimbarea. Intrucit intersectia DE 87 cu Drumul National 2B (Sos. Buzaului) a ramas singura in care Sos. de Centura nu are prioritate, vom
analiza situatia si vom stabili ce va fi mai bine pentru fluidizarea traficului si evitarea accidentelor: fie transformarea DN 2B in drum
european, fie aplicarea aceleiasi metode ca si la intersectia cu Sos. Focsani."