O zi fără apă la robinet în cartierele Radu Negru, Viziru I, Viziru III, Caporal Mușat și Buzăului | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

O zi fără apă la robinet în cartierele Radu Negru, Viziru I, Viziru III, Caporal Mușat și Buzăului

• de asemenea, vor fi afectați de oprirea furnizării apei toți uilizatorii casnici, agenții economici și instituțiile publice din satul Vărsătura (inclusiv Promenada Mall), satul Lacu Sărat și Stațiunea Lacu Sărat

 

Ample lucrări programate la rețeaua de alimentare cu apă a municipiului - de luni, 17 martie, și până marți, 18 martie - cu afectarea mai multor cartiere din municipiu, a Compexului Promenada Mall, a Stațiunii Lacu Sărat și a două localități situate în vecinătatea Brăilei: Vărsătura și Lacu Sărat.

Astfel, Compania de Utilități Publice „Dunărea” Brăila anunță, prin intermediul unui comunicat, că va întrerupe furnizarea apei potabile în ziua de luni, 17 martie, de la ora 05:00 și până marți, 18 martie, ora 05:00, pentru executarea unor „lucrări de reabilitare a rețelelor de apă potabilă la Stația Captare Tratare Apă Chiscani și rezervor Radu Negru, în cadrul Contractului CL2 - Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată din Județul Brăila (POIM), în perioada 2014 - 2020”.

În acest context, precizează reprezentanții companiei, vor fi afectați de oprirea furnizării apei potabile toți utilizatorii casnici, agenții economici și instituțiile publice din perimetrul cuprins între Şoseaua de Centură, linia de cale ferată, Șoseaua Națională Veche, Strada Grigore Alexandrescu, cartier Radu Negru și Ansamblul Buzăului. 

De asemenea, vor fi afectați toți utilizatorii din cartierele Viziru I, Viziru III, Caporal Mușat și Radu Negru (între Strada Milcov, Șoseaua Vizirului, Strada Chișinău și Strada Grigore Alexandrescu). Nu în ultimul rând, vor rămâne fără apă potabilă, timp de 24 de ore, toți utilizatorii casnici, firmele și instituțiile publice din localitatea Vărsătura (inclusiv Promenada Mall) și localitatea Lacu Sărat, precum și cei din Stațiunea Lacu Sărat.

Compania de apă-canal își exprimă regretul pentru disconfortul cauzat clienților și promite că va face tot ceea ce este necesar pentru finalizarea la timp a lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile. De asemenea, CUP „Dunărea” Brăila îi roagă pe abonați să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic pe perioada întreruperii furnizării apei.

„Vă aducem la cunoștință că, la reluarea alimentării cu apă, este posibil ca la robinete să curgă apă tulbure, din cauza antrenării depunerilor din conducte. Recomandăm să se folosească apa doar în scopuri menajere, pentru scurt timp, până la limpezirea ei”, se mai precizează în comunicatul CUP „Dunărea” Brăila SA.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro