În Brăila, avariile apărute la conductele subterane ale Companiei de Utilităţi Publice "Dunărea" lasă urme pe termen lung la suprafaţă. O astfel de groapă rezultată în urma intervenţiei muncitorilor CUP "Dunărea" afectează traficul de mai mult de o săptămână în intersecţia străzilor Mihai Eminescu şi Goleşti. Muncitorii au săpat, au reparat conducta, au astupat groapa şi au plecat. În urma lor, pământul s-a surpat, iar maşinile care circulă prin zonă reuşesc cu greu să ocolească denivelarea ce se întinde pe câţiva metri pătraţi. CUP "Dunărea" a precizat în repetate rânduri, pe vremea când avea o comunicare mai bună cu presa, că are contract cu o firmă specializată pentru refacerea tramei stradale, în urma intervenţiilor la conductele de apă. Firma în cauză ar fi trebuit, deci, să readucă partea carosabilă la starea iniţială. Este vorba despre "Raptel Cons", care colaborează de câţiva ani cu CUP "Dunărea", preluând acest contract de la "Telbra" SRL, firma ce repara pe vremuri străzile oraşului. Din câte se vede, "Raptel Cons" nu se grăbeşte să astupe corespunzător groapa din intersecţia respectivă, aflată în plin centru istoric al municipiului. Cu toate acestea, Primăria Brăila nu ia nicio măsură, nici împotriva CUP "Dunărea" şi nici a "Raptel Cons". "Din câte am înţeles, peste groapa în cauză s-a pus un strat de pământ cu pietriş, care s-a tasat sub traficul auto. S-a mai pus un strat şi s-a tasat şi acesta. Urmează să se mai pună unul, care să mai fie lăsat sub trafic o perioadă, pentru o compactare corespunzătoare. Abia după aceea se va pune la loc piatra cubică, pentru aducerea carosabilului la forma iniţială. Se procedează aşa din cauza structurii dificile a solului brăilean, care e predispus la apariţia acestor surpări", ne-a declarat, sub protecţia anonimatului, un funcţionar din cadrul Primăriei.