Retailerul turc LC Waikiki vrea să ajungă până la finele acestui an la o reţea numărând 22 de magazine, faţă de 16, cât are în prezent, una dintre ţinte fiind şi Brăila. Anul trecut, compania a deschis cinci magazine noi, în cadrul unor investiţii însumând 7,5 milioane de dolari, având ca efect suplimentarea suprafeţei totale de vânzare cu 6.000 de metri pătraţi la nivel naţional. În acest an, LC Waikiki îşi propune să deschidă cel puţin şase magazine, în Bucureşti, Timişoara, Bacău, Brăila şi Suceava şi să ajungă la o suprafaţă totală a reţelei de minim 23.000 de mp. "Consumatorii români de modă, în mod special cei din mediul urban, au gusturi fine şi caută un raport bun calitate-preţ. O putere de cumpărare limitată, precum şi dorinţa de a se lăuda cu achiziţiile lor îi fac pe consumatorii români să caute în permanenţă cea mai bună ofertă. Acest profil de consumator găseşte ceea ce are nevoie la LC Waikiki. Clasa medie din România se potriveşte foarte bine cu misiunea LC Waikiki", se arată într-un comunicat al companiei.
Retailerul de îmbrăcăminte deţine 16 magazine, dintre care şase în Bucureşti, două la Constanţa şi câte unul la Cluj-Napoca, Braşov, Ploieşti, Arad, Baia Mare, Iaşi, Craiova şi Oradea.