• omul de afaceri brăilean Gheorghe Târâlă a fost “bombardat” cu notificări de ENGIE, deşi garantează că îşi plăteşte facturile de gaz lună de lună • în urmă cu doi ani, susţine el, i s-a sistat furnizarea şi i s-a ridicat contorul, fără să fi fost în prealabil notificat • “Mie într-un an de zile îmi vine să plătesc de două-trei ori mai multe gaze şi curent decât ar trebui. Intenţionez să-i acţionez în judecată”, ne-a spus Gheorghe Târâlă
“Război” între omul de afaceri brăilean Gheorghe Târâlă şi Engie România SA, după ce aceasta din urmă i-a trimis consumatorului, pe adresa firmei, nenumărate notificări, pe motiv că ar fi restant cu sute de lei la plata facturilor de gaze şi curent electric.
“Lună de lună primesc notificări că sunt restant la plata facturilor, fie la gaze, fie la curent. Asta după ce plătesc facturile lună de lună, în mod corect. Cred că sunt aproape 15.000 mc de gaze pe care mi le-au calculat în plus, în ultima vreme!”, ne-a spus, revoltat, directorul SC “Agritop” SRL Brăila, care a sesizat redacţia ziarului “Obiectiv - Vocea Brăilei”.
Omul de afaceri ne-a precizat că are la sediul firmei de pe strada Mihai Bravu doar un aragaz şi un boiler şi că nu poate fi de acord cu preavizele pe care le primeşte. “Ultima oară, diferenţa era de vreo 700 mc. Toate hârtiile pe care le primesc sunt preavize pentru sistarea furnizării gazelor naturale şi a curentului, dar care nu sunt facturate. Mie într-un an de zile îmi vine să plătesc de două-trei ori mai multe gaze şi curent! Intenţionez să-i acţionez în judecată”, a mai spus Gheorghe Târâlă.
Directorul “Agritop” a sunat de mai multe ori la Galaţi şi a trimis SMS-uri, în speranţa că va rezolva problemele şi că-i vor fi trimise facturile, însă fără niciun rezultat.
Problemele omului de afaceri brăilean cu Engie Romanioa SA sunt mai vechi. În august 2017, Gheorghe Târâlă s-a adresat cotidianului “Obiectiv - Vocea Brăilei”, după ce i s-a sistat furnizarea şi i-a fost ridicat contorul de gaz, fără să fi fost în prealabil notificat, aşa cum cere procedura. Asta în condiţiile în care nu avea restanţă la plata facturilor de gaz.
“În primul rând, m-a deranjat atitudinea şi replicile în batjocură din partea lucrătorului de la compania de gaz. L-am întrebat ce face acolo (la caseta tehnică unde se era amplasat contorul de caz - n.r.) şi m-a luat cu “mă”. I-am spus cine sunt şi i-am pus în vedere că este o eroare, dar nici măcar nu m-a ascultat: a oprit gazele, a demontat contorul, s-a urcat în maşină şi a plecat. Disperat, am sunat la compania de gaz, să mă lămuresc şi, la nici 5 minute, cel care-mi ridicase contorul s-a întors şi l-a montat înapoi, fără nicio explicaţie. Când am cerut lămuriri la Galaţi, la sediul regional al campaniei, mi s-a spus că ar fi vorba de o factură neachitată, o regularizare. Le-am spus că toate facturile pe care le-am primit au fost achitate şi mi s-a răspuns că, vezi Doamne!, era treaba mea să-mi ridic toate facturile. Ce factură, omule bun, dacă n-am primit-o?”, preciza, în august 2017, patronul firmei brăilene.
La acea dată, reporterii “Obiectiv” au încercat să obţină un punct de vedere din partea Engie, însă la solicitarea trimisă prin email, joi, 10 august 2017, nu ni s-a răspuns nici până în prezent.