Marți, 19 aprilie a.c., a avut loc Adunarea Generală Ordinară a membrilor Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila.
Lucrările au fost deschise de către Ștefan Fusea, Președinte al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila, care a prezentat materialele referitoare la activitatea desfășurată de CCIA Brăila în anul 2021, precum și rezultatele economico-financiare obținute în această perioadă. De asemenea, au fost prezentate participanților obiectivele și acțiunile propuse pentru anul 2022.
Astfel, în calitate de principal reprezentant al mediului de afaceri local, CCIA Brăila își propune organizarea de evenimente specifice de promovare a mediului economic; organizarea periodică de seminarii/ mese rotunde pe teme de actualitate (forță majoră, clauze contractuale abuzive, condiții eliberare certificate de origine, etc.) și diseminare permanentă de informație de interes așa cum sunt comunicate acestea de către membrii CCIA Brăila sau identificate de către aceștia; organizarea de întâlniri cu instituțiile publice (ministere, autorități locale și centrale) ca liant între acestea și mediul economic, pentru armonizarea cadrului legislativ specific cu realitățile de desfășurare a activităților economice; acțiuni de lobby în vederea inițierii de noi proiecte legislative sau de modificare a acestora în scopul îmbunătățirii mediului de afaceri; realizarea unei game largi de servicii de calitate oferite oamenilor de afaceri; oferirea de consultanță specializată în domeniile: afaceri, investiții, fonduri europene, standardizare; dezvoltarea strategiei de menținere și atragere a membrilor CCIA Brăila - Creșterea numărului de membri față de perioada precedentă; creșterea și dezvoltarea paletei de programe de formare și perfecționare profesională; cursuri pentru dezvoltarea capacității operaționale ale firmelor; programe pentru antreprenori și top management, oferite pe direcția principală a dezvoltării competențelor antreprenoriale; oferirea de programe de specializare și perfecționare: Negociere, Leadership, Managementul Performanțelor, Managementul stresului, etc.; cursuri pentru angajați în cadrul programelor de finanțare nerambursabilă europene și guvernamentale; dezvoltarea serviciilor oferite membrilor și mediului de afaceri local prin accesarea fondurilor nerambursabile.
La Adunarea Generală Ordinară au participat un număr de 73 membri.