Se pare, insa, ca nu doar autoritatile sint responsabile de canalizarile infundate, ci si patronii si angajatii magazinelor alimentare. Conducerea Companiei "Dunarea" ne-a informat, ieri, printr-un comunicat de presa, ca gaigarul respectiv este desfundat periodic, insa apar mereu probleme din cauza iresponsabilitatii unora dintre comercianti. "Si astazi (ieri n.n.), cind s-a actionat din nou la curatarea acestuia, au fost gasite resturi de zer, pungi de plastic, precum si manusi din material plastic. In aceste conditii, este absolut normal ca apa sa nu se mai poata scurge, caminul fiind infundat la suprafata. Conducta de canalizare nu este infundata. Facem, inca o data, un apel catre cetateni, sa respecte regulile simple de folosire a sistemului de canalizare. Ar fi timpul ca patronii de carmangerii si alte magazine din zona pietei Concordia - precum si a celorlalte piete - sa inteleaga ca sistemul de canalizare nu este cos de gunoi. Daca vor ca aerul sa fie respirabil, sa nu existe focar de infectie linga magazinele dumnealor, ar trebui sa fie mult mai atenti la ce arunca in gura de scurgere", se arata in comunicatul CUP "Dunarea", semnat de directorul companiei, Mihai Chirita.
Compania de Utilitati Publice indeamna populatia Brailei sa sune la numarul de dispecerat 692981, disponibil la orice ora, pentru a semnala probleme legate de caminele de colectare a apelor pluviale infundate. Se mai poate apela si numarul 692600, interior 144, in intervalul orar 07.30 - 15.30.