"Service-ul este o sursa de venituri pe care poti sa te bazezi", recunoaste si Ovidiu Dimofte, administratorul "Estima Motors", reprezentanta Toyota pentru Braila si Galati. "Zilnic, avem circa 20 de intrari in service, pentru revizii si reparatii", ne-a precizat acesta. Potrivit lui Dimofte, pe parcursul anului trecut, reprezentanta braileana a Toyota a vandut 358 de autoturisme. Anul 2009 a inceput, insa, conform trend-ului general, cu vanzari slabe, iar veniturile generate de show-room au scazut semnificativ.
Atelierele service - o bula de oxigen pentru afacerile dealerilor auto
"Service-ul este o sursa de venituri pe care poti sa te bazezi", recunoaste si Ovidiu Dimofte, administratorul "Estima Motors", reprezentanta Toyota pentru Braila si Galati. "Zilnic, avem circa 20 de intrari in service, pentru revizii si reparatii", ne-a precizat acesta. Potrivit lui Dimofte, pe parcursul anului trecut, reprezentanta braileana a Toyota a vandut 358 de autoturisme. Anul 2009 a inceput, insa, conform trend-ului general, cu vanzari slabe, iar veniturile generate de show-room au scazut semnificativ.