Podul peste Dunăre de la Brăila, promis şi răspromis de atâtea generaţii de politicieni, se dovedeşte a fi o adevărată gaură neagră, milioane de euro fiind cheltuite până acum pe studii de fezabilitate. Astfel, deşi în urmă cu câţiva ani a fost făcut un studiu de fezabilitate pentru acest pod, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADR) a anunţat că acesta a expirat şi trebuie făcut unul nou. Reactualizarea studiului de fezabilitate este estimată să coste între 10,6 şi 12,6 milioane lei (2,4 - 2,8 milioane de euro) şi va fi finanţată din bani europeni şi de la bugetul de stat, informează publicaţia "Ziarul Financiar".
Totodată, dacă în urmă cu ceva timp se anunţa că podul ar urma să fie construit printr-un parteneriat public-privat, mai nou se pune problema ca sursa de finanţare să fie asigurată din fonduri europene. Este avută în vedere facilitatea "Conectarea Europei", prin care Comisa europeană vrea ca, în perioada 2014 - 2020, să finanţeze proiecte transfrontaliere pentru consolidarea structurii de bază a pieţei interne. CNADNR nu a oferit presei centrale niciun răspuns la întrebarea de ce nu s-a construit podul în baza studiului de fezabilitate care a expirat recent.