Aglomeratia a aparut ca urmare a faptului ca plata drepturilor banesti pentru 1.500 de pensionari a intirziat citeva zile, deoarece banii necesari operatiunii nu au fost virati la timp in contul CEC-ului de catre Casa Judeteana de Pensii Braila.
Cu toate ca pensionarii s-au prezentat in numar mare, unii vizibil nemultumiti de intirzierea pensiilor, conducerea CEC sustine ca nu s-au inregistrat nici un fel de probleme si poate face fata afluxului de clienti pensionari.
"Asa cum a anuntat, sucursala CEC Braila a inceput, in data de 26 februarie, plata pensiilor pentru clientii al caror nume este cuprins intre literele R si Z, plata care trebuia sa se efectueze in data de 23 februarie. Intirzierea s-a datorat nerespectarii termenului de virare a sumei aferente clientilor pensionari din aceasta transa (R - Z) de catre Casa Judeteana de Pensii Braila, in conformitate cu prevederile Conventiei incheiate intre Casa Nationala de Pensii si Asigurari Sociale si CEC. Procesul de restituire a sumelor din conturile acestor pensionari decurge normal, personalul CEC din toate unitatile institutiei asigurind servirea prompta a clientilor. Mentionam ca exista o colaborare buna intre sucursala CEC Braila si CJP Braila, institutie care, pina la data incidentului din 23 februarie, a respectat, in general, prevederile Conventiei mentionate privind termenele de virare a sumelor aferente celor patru transe de plata pentru pensionari", ne-a declarat George Marius Iaru, directorul sucursalei CEC Braila