Şoferi şi vatmani “arşi” la salariu în urma reclamaţiilor călătorilor | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Şoferi şi vatmani “arşi” la salariu în urma reclamaţiilor călătorilor

• compania a efectuat cercetări disciplinare la nivelul unităţii, iar acolo unde reclamaţiile au fost întemeiate şi salariaţii în abatere au putut fi identificaţi, a aplicat sancţiuni disciplinare mergând până la tăieri de salariu • “Braicar” are disponibil un telverde la care călătorii pot face reclamaţii 0800.800.293

 

Conducerea “Braicar” a aplicat sancţiuni exemplare în cazul salariaţilor de pe autobuze şi tramvaie reclamaţi, pe bună dreptate, de către brăileni. Astfel, şoferii şi vatmanii dovediţi că au încasat bani de la călători fără să elibereze bilete, ori cei care au avut un comportament necivilizat, de-a dreptul impertinent, atunci când călătorii le-au făcut diferite reproşuri cu privire la modul în care-şi desfăşoară activitatea s-au ales cu salariile diminuate timp de câteva luni, dar şi cu alte sancţiuni disciplinare. Conducerea operatorului public de transport în comun a arătat că toate cazurile semnalate de călători şi dovedite a fi reale au fost prelucrate apoi cu tot personalul angajat al “Braicar” în funcţiile de conducător auto şi de tramvai, fiindu-le pus în vedere faptul că îşi riscă inclusiv locul de muncă dacă nu-şi revizuiesc comportamentul. De asemenea, compania îi încurajează pe călători să sesizeze în continuare abaterile şi neregulile pe care le observă atunci când circulă cu mijloacele de transport în comun, astfel încât per total să poată creşte calitatea serviciului de utilitate publică oferit comunităţii locale. 

Brăilenii au posibilitatea de a semnala conducerii “Braicar” neregulile din transportul în comun vizând activitatea salariaţilor companiei la numărul de telefon 0800.800.293. După cum se cunoaşte, încă din luna aprilie anul trecut, la acest telverde răspunde un robot, iar apelantul are posibilitatea să lase un mesaj audio de maxim 2 minute per convorbire.

Reamintim că în toamna anului trecut cotidianul nostru v-a prezentat cazul unui tânăr brăilean, Nicolae Lintas, care a filmat cu telefonul mobil mai multe abateri disciplinare ale unor şoferi de autobuze, iar apoi filmările respective le-a anexat reclamaţiilor scrise înaintate conducerii “Braicar”. Ulterior el a primit răspunsuri în scris din partea companiei prin care era informat cum au fost soluţionate reclamaţiile sale şi care au fost sancţiunile aplicate salariaţilor prinşi în abatere.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro