În atenţia doamnelor: Revin fustele din tul! | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

În atenţia doamnelor: Revin fustele din tul!

Fustele din tul şi pantalonii de jogging domină actualele preferinţe vestimentare, potrivit primului raport asupra tendinţelor în modă, publicat de Google, care a analizat miliarde de căutări realizate din 2009 pe motorul său de căutare. Astfel, căutările pe tema fustelor de tul au crescut cu 34% din ianuarie 2014 până în prima lună a anului 2015, relatează agerpres.ro.
„Cine a spus că trebuie să fii dansatoare ca să porţi fustă de tul?", scriu doi specialişti ai Google în probleme de modă, Yarden Horwitz şi Olivier Zimmer, pe blogul grupului american de internet.
„Plecată de pe coasta de vest, tendinţa fustei de tul a traversat Statele Unite, dacă urmărim căutările pe Google. Consumatorii caută acest tip de fustă în toate culorile curcubeului (şi chiar de culorile curcubeului), însă cele mai populare culori sunt cele clasice: negru şi alb", adaugă ei.

Articole decorate cu emoticonuri

Google strânge datele despre căutările pe teme de modă localizând internauţii, pentru a determnia cum se propagă tendinţele. De exemplu, fusta midi a revenit pe piaţa britanică în 2013 şi a intrat apoi pe piaţa din Statele Unite, unde căutările au crescut de nouă ori în ultimii trei ani, potrivit Google.
Unul dintre cele mai populare articole vestimentare, cu căutări în creştere cu 165% într-un an (2014), este pantalonul de jogging „pentru bărbaţi, femei, băieţi, fete şi chiar bebeluşi, demonstrând interesul masiv pentru acest produs", se mai arată pe blog. Cele mai căutate sunt articolele decorate cu emoticonuri.

Nu prea mai interesează

În schimb, pe pantă descendentă s-au aflat pantalonii scurţi cu talie înaltă, care au înregistrat căutări cu 42% mai scăzute în 2014. În aceeaşi categorie a articolelor în declin se mai află îmbrăcămintea vintage şi costumele de baie din două piese, cu şnururi.
Alte „vedete demodate", care pierd teren, sunt cele care aparţin tendinţei „normcore" (purtarea unor articole de îmbrăcăminte voit obişnuite, de tipul pantaloni jeans prespălaţi, bascheţi).

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro