Grupul britanic "Kingfisher", cel care a cumpărat anul trecut reţeaua din România de magazine "Bricostore", a anunţat că va continua anul acesta procesul de rebranduire cu 6 magazine ce vor fi aduse sub formatul "Brico Depot" în următoarele luni, fără întreruperea activităţii.
Potrivit anunţului celor de la "Kingfisher", urmează să intre la rebrandurire magazinele situate în Suceava, Focşani, Brăila, Drobeta Turnu Severin, Călăraşi şi Constanţa. Asta după ce, anul trecut, dintre cele 15 magazine achiziţionate, "Kingfisher" a adus sub noua siglă 8 unităţi. Ultimul magazin ce va fi rebranduit este cel din Bucureşti, mai precis din zona comercială Băneasa.
Patronii au precizat că procesul de transformare a magazinelor "Bricostore", inclusiv cel de la Brăila, a fost început cu transformarea spaţiului dedicat materialelor de construcţii şi va continua cu modificarea suprafeţei interne a magazinului. În unele cazuri, fără a face însă şi nominalizări, cei de la "Kingfisher" vor reduce suprafaţa magazinelor, în contextul în care gama de produse "Brico Depot", formată din circa 12.000 de articole, este mult mai redusă decât cea a formatelor "Bricostore".
Reamintim că grupul britanic a cumpărat în primăvara anului trecut cele 15 magazine "Bricostore" în România, într-o tranzacţie de circa 70 de milioane de euro.
De precizat că magazinul din Brăila a fost inaugurat în 2008, în cadrul compexului comercial situat de la ieşirea din oraş spre Viziru.