Magazinul de bricolaj din Brăila va continua, până la noi ordine, să opereze sub sigla "Bricostore" în timp ce alte 5 unităţi din lanţ au fost închise pentru a fi transformate în depozite sub sigla "Brico Depot". Mai precis, aşa cum precizează presa de specialitate, grupul britanic "Kingfisher", care în primăvara anului trecut a cumpărat cele 15 magazine "Bricostore" în România într-o tranzacţie de circa 70 de milioane de euro, a închis unităţile situate în Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea pentru a le transforma în depozite. Până la finele acestui an, încă alte 3 magazine, care nu au fost nominalizate încă, vor urma aceeaşi procedură de transformare în cadrul unui proces ce durează circa 3 luni. Noul concept "Brico Depot" prevede în fapt unităţi cu o gamă de produse limitată la 12.000 de articole, un număr de angajaţi mai mic şi un program care începe înaintea altor reţele concurente.
Magazinele care vor continua pentru moment să opereze sub sigla "Bricostore" sunt cele situate în Băneasa, Brăila, Constanţa, Călăraşi, Severin, Suceava şi Focşani.
Magazinul din Brăila a fost inaugurat în 2008 în cadrul compexului comercial situat de la ieşirea din oraş spre Viziru.
Anul trecut "Bricostore România" a înregistrat o cifră de afaceri de 144 milioane euro, cu vânzări medii de circa 9,5 milioane euro per magazin.