Mergi la conţinutul principal

«Braiconf» vrea să-şi extindă reţeaua de magazine

Producătorul brăilean de cămăşi "Braiconf" SA are în plan mărirea reţelei de magazine de la 15 unităţi, în prezent, undeva la 20-25 în următorii cinci ani, ceea ce înseamnă o expansiune cu 1 maxim 2 magazine în fiecare an. Scopul este acela de a-şi majora cota de piaţă pe produsele proprii, în condiţiile în care producţia în regim lohn din România are concurenţă serioasă în ţările ce au costuri mai mici cu forţa de muncă. "Atât în anul 2014, cât şi în următorii 3 - 5 ani, SC Braiconf SA pune accent pe consolidarea poziţiei sale de exportator de confecţii de îmbrăcăminte pe piaţa externă europeană sau în zone de interes precum SUA, Rusia şi Elveţia. Având însă în vedere creşterea accelerată a salariului minim pe economie, competitivitatea dată de alte ţări care lucrează lohn, precum şi lipsa atragerii forţei de muncă în industria confecţiilor din ţara noastră, în paralel cu menţinerea clienţilor pe partea de lohn, Braiconf consideră că dezvoltarea reţelei de magazine este calea de urmat cu prioritate în România. (...) Considerăm că întărirea brandului propriu constituie un avantaj atât pe partea de lohn, cât şi pentru activitatea de retail, care să fie dezvoltată ca o alternativă în cazul în care activitatea de lohn se diminuează", se arată în raportul anual al conducerii companiei. În afară de deschiderea de noi magazine, mărirea cotei de piaţă va fi atinsă şi prin participarea la diferite târguri şi expoziţii, aprovizionarea corespunzătoare şi la timp a magazinelor proprii, precum şi promovarea magazinului online.
În acelaşi material se precizează că anul trecut "Braiconf" a cunoscut o creştere cu circa 9 procente a cifrei de afaceri, ajungând la aproape 33,6 milioane lei, din care, în final, a rezultat un profit net de 2,2 milioane lei, în urcare cu 17,23% faţă de 2013 (1,88 milioane lei), compania dorind să-l distribuie jumătate ca dividend (rezultatul net per acţiune este de 0,049 lei, iar acţionarii vor primi 0,025 lei/acţiune).
Potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Bursei de Valori Bucureşti, unde acţiunile "Braiconf" sunt listate de mai mulţi ani, acţionarii importanţi ai companiei brăilene (capital social 4,481 milioane lei) sunt "Bank Julius Baer & CO LTD" - 25,1%, "Electroargeş" SA - 17,63% şi alţi acţionari persoane fizice sau juridice 57,26%.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro