Deloc de acord cu aceasta clasificare, artistul plastic Hugo Maracineanu, a tinut sa si demonstreze de ce pictura lui Gheorghe Dicu nu este naiva. "Nu exista arta naiva pentru ca naiv inseamna nepriceput. Daca ne uitam la tehnica lui Dicu, putem sa descoperim cele trei tendinte de originalitate: folosirea mijloacelor, daca are ce spune si modul personal de a manevra mijlloacele plastice. Mijloacele plastice sint realist-clasice, dar impinse catre un gen de volum aproape de modelaj. In foarte multe din lucrari realizeaza o senzatie de tepos prin scoaterea culorii in relief, dar nu relieful de tusa, relieful pe care il obtine dupa obiectul respectiv. Dicu are de spus ceva in legatura cu detaliul, intr-o amanuntime in care la un moment dat te pierzi. El are un motiv de la care pleaca, dar rezonanta acestui motiv ramine de factura lirico-romantica. Nu minuieste mijloace plastice proprii, nu si-a gasit niste semne speciale, un limbaj special. Nici nu l-a interesat probabil. Este foarte bine prins de ceea ce vrea sa faca. Prin aceasta demonstratie am vrut sa arat ca nu-i naiv. Putem vorbi despre un pictor incadrat in directia de manifestare naturalista dupa o perioada postmodernista in care face acest contrast cu ceea ce se intimpla in curentele artistice. Gheorghe Dicu judeca, simte, are mijloace, nu poate fi naiv", a explicat artistul plastic Hugo Maracineanu. Pentru a sustine aceasta parere, presedintele fililalei Braila a Uniunii Artistilor Plastici, Gheorghe Mosorescu, a spus ca, din punctul sau de vedere arta este arta si atit. "Nu exista arta mai buna si mai putin buna. Catalogarea au facut-o unii dintre critici ca sa departajeze cumva pe unii artisti de altii, o departajare pur formala”, a spus Gheorghe Mosorescu.
In aceeasi sala a fost prezentata si o expozitie de filatelie si cartofilie intitulata "Femeia in pictura", care a a redat operele a trei pictori romani: Nicolae Grigorescu, Theodor Aman si Stefan Luchian.