Vârstnicii, supăraţi pe medicii care nu-şi respectă programul | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Vârstnicii, supăraţi pe medicii care nu-şi respectă programul

Pacienţi care stau şi câte 2-3 ore la uşa cabinetului medicului de familie, acceptarea la consultaţii a unor persoane care nu au programare, acestea sunt doar câteva dintre nemulţumirile pe care reprezentanţii organizaţiilor de vârstnici din Brăila le-au adus la cunoştinţa prefectului şi a autorităţilor sanitare. În cadrul şedinţei Comitetului consultativ de dialog civic pentru problemele persoanelor vârstnice, preşedintele Sindicatului Liber al Pensionarilor, Andrei Novac, a arătat că sunt situaţii în care nu se respectă programarea la consultaţii, fie din cauză că medicul vine mult mai târziu la cabinet, fie că se intră preferenţial, ceea ce face ca oamenii să aştepte multe ore până le vine rândul, fapt greu de suportat de persoane bolnave şi în etate. Prefectul Mihaela Marcu i-a îndemnat pe reprezentanţii vârstnicilor să prezinte punctual acele cazuri aduse în discuţie, iar directorul Direcţiei de Sănătate Publică Brăila, dr. Gabriel Ciochină i-a informat că instituţia pe care o conduce are dreptul de a controla programul medicilor de familie. De altfel, şi corpul de control al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate are în atribuţii verificarea medicilor de familie, după cum a precizat directorul Direcţiei de Relaţii Contractuale, Roxana Fotin. "În primele 6 luni ale anului cred că au fost efectuate aproximativ 60 de controale inopinate la medicii de familie. Nu au fost fost luate măsuri deoarece nu au fost cazuri de a nu fi prezenţi medicii la cabinet", a spus Roxana Fotin. Întrebată de către pensionari unde pot reclama astfel de situaţii, sursa citată i-a îndemnat să facă o sesizare, pe care să o depună la secretariatul instituţiei, urmând ca în 30 de zile să le fie dat un răspuns. "Nu vă supăraţi, legislaţia în vigoare prevede sesizarea nu numai în mod scris. D-na director, sunteţi pe nisipuri mişcătoare", i-a atras atenţia prefectul. În ultimă instanţă, reprezentantul CJAS i-a sfătuit pe pensionari să sune la telefonul instituţiei, 0239/627700, unde răspunde robotul sau, de ce nu, dacă sunt nemulţumiţi de medicul de familie, să se transfere la altul.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro