• este vorba despre porţiunea din cartierul Vidin, adică de la linia de tramvai până la capătul traseului 2 • pe acest tronson, firma “Tancrad” lucrează deja în forţă, de câteva zile • primarul a anunţat că, după finalizarea tronsonului în cauză, lucrările vor începe şi pe porţiunea dintre Pod Brăiliţa şi strada Ulmului, însă se vor derula doar atât cât va permite vremea • dacă se face prea frig, şantierul ia o pauză până când se va putea lucra în condiţii optime • cert este că ultimul tronson al Căii Galaţi, cel dintre capătul liniei 2 şi breteaua de legătură cu Şoseaua de Centură, nu va putea intra în lucru decât din primăvara anului viitor
Lucrările de reabilitare a Căii Galaţi au fost reluate în forţă, de săptămâna trecută, iar primarul Marian Dragomir dă asigurări că, în următoarele săptămâni, va fi finalizat tronsonul de la intrarea în cartierul Vidin - Str. Ulmului, pe care trece linia de tramvai - până la ieşirea din acest cartier, mai exact până la capătul liniei 2 de autobuz. Într-o postare pe o reţea de socializare, edilul-şef a mai anunţat că, după ce se va finaliza acest tronson, lucrările se vor muta pe porţiunea dintre Pod Brăiliţa şi strada Ulmului, deci în zona cu case. Pe această porţiune se va lucra atât cât va mai permite vremea, fiind posibil să se toarne inclusiv asfaltul, dacă temperaturile nu vor fi prea scăzute pentru acest gen de operaţiuni. În caz că iarna îşi va intra mai repede în drepturi, lucrările vor fi reluate în prima parte a anului viitor. Cert este că ultimul tronson de pe Calea Galaţi, cel de la capătul liniei 2 până la breteaua de legătură cu Şoseaua de Centură, nu va mai intra în lucru anul acesta ci doar din primăvara anului viitor.
După cum se ştie, proiectul de reabilitare a Căii Galaţi, de la Pod Brăiliţa până la Şoseaua de Centură, a demarat la începutul anului 2017 şi trebuia să fie gata în luna decembrie a aceluiaşi an, însă constructorul care a câştigat licitaţia, firma bucureşteană “Tehnologica Radion”, nu a executat decât o mică parte din lucrări, apoi a abandonat complet şantierul. Primăria a dat în judecată firma bucureşteană şi a organizat o nouă licitaţie, pentru angajarea altui constructor. Câştigătorul a fost desemnat abia în luna august a acestui an. Este vorba despre firma gălăţeană “Tancrad” SRL, care s-a angajat să facă lucrarea contra sumei de 6,55 milioane lei. De aceşti bani va fi turnat covor asfaltic, de la Pod Brăiliţa până la Şoseaua de Centură, dar se va interveni şi asupra fundaţiei străzii, pe porţiunile unde au apărut tasări. Termenul de execuţie este de 7 luni de la deschiderea şantierului, însă atât “Tancrad” cât şi Primăria dau asigurări că lucrările vor fi gata mai devreme decât se prevede în contract.