• este vorba despre tasarea rămasă în carosabil, în zona Clubului Sportiv Municipal, în urma unei intervenții la o avarie, intervenție făcută încă din luna ianuarie • abia la jumătatea lunii septembrie, după ce situația a fost reclamată la ziar de unii locatari ai străzii, și-a făcut apariția o echipă de lucru a companiei de apă-canal • muncitorii au lucrat, însă, doar câteva zile, timp în care au refăcut carosabilul doar pe jumătate, apoi au dispărut din nou la alte lucrări
Bucuria celor câțiva locatari care reclamă de luni de zile prezența unei tasări transversale pe strada Carantinei, situată în zona Clubului Sportiv Municipal (CSM), a fost de scurtă durată, după ce o echipă de muncitori ai Companiei de Utilități Publice ”Dunărea” Brăila și-a făcut apariția în urmă cu vreo trei săptămâni și s-a apucat să repare carosabilul. Avântul angajaților CUP ”Dunărea” n-a ținut decât câteva zile, după care lucrarea a fost din nou abandonată. ”Au lucrat câteva zile și gata, au plecat. Nici jumătate de carosabil nu au adus la starea inițială”, ne-a transmis Alexandru D., un cititor al cotidianului nostru care a mai reclamat și în urmă cu o lună de zile problema de pe strada Carantinei. La începutul lunii septembrie, acesta se plângea că muncitorii companiei de apă-canal au săpat strada încă din luna ianuarie, pentru remedierea unei avarii subterane, după care au astupat șanțul superficial și au ”uitat” să refacă în mod corespunzător carosabilul, prin aducerea la cotă și repunerea pe poziție a pietrei cubice care a fost dată la o parte când s-a făcut săpătura. După ce cotidianul nostru a făcut publică această reclamație, conducerea CUP ”Dunărea” a dat asigurări că situația se va remedia în cel mai scurt timp. Într-adevăr, peste câteva zile, la jumătatea lunii septembrie, o echipă de lucru a început treaba, însă ”minunea” nu a durat prea mult și, după cum ne-a informat zilele trecute cititorul nostru, reparația a fost lăsată baltă din nou.
Reamintim că, în luna septembrie, când cotidianul nostru a abordat acest subiect, conducerea companiei de apă-canal ne-a explicat că șanțul respectiv nu a fost astupat imediat deoarece a trebuit lăsat, conform procedurii, să se ”așeze” sub trafic, pentru ca terenul să fie bine compactat înainte de montarea pietrei cubice, așa încât să nu apară tasări ulterioare. În plus reprezentanții companiei au recunoscut că se confruntă cu o lipsă acută de personal calificat care să mai știe să lucreze cu piatra cubică. Un singur meșter pietrar s-ar mai afla la ora actuală pe lista de angajați ai CUP ”Dunărea”, iar acesta nu prea mai face față volumului mare de lucrări. Așa s-ar explica situația aparent imposibil de rezolvat de pe strada Carantinei unde, în afară de șanțul astupat doar pe jumătate, din zona CSM, mai există un șanț rămas, se pare, tot în urma unei intervenții la o avarie, la intersecția respectivei străzi cu bulevardul Cuza.