In calitate de drumar cu experinta, Balcan ne-a explicat ca in afara de strada Stefan cel Mare, care are o fundatie solida, facuta ca la carte, restul arterelor de circulatie din Braila sint facute in bataie de joc, cu o fundatie de 5 centimetri de balast si de aceea se strica atit de des: "Vrem, nu vrem, trebuie sa acceptam astfel de lucruri. Si eu, cind plec dimineata la serviciu, de acasa si pina la firma fac o jumatate de ora, stau un sfert de ora la intersectia B-dului Cuza cu Calea Galati, pentru ca nu-i semaforizata. Sa puna un semafor acolo, ca au pus in o gramada de locuri semafoare, unde nu era nevoie si acum stau pe galben intermitent! Deci, e vorba de semaforizare si as dori si mai multi agenti de circulatie in intersectiile importante. Chiar am sa-i cer primarului acest lucru. Care ati mai fost pe afara, ati vazut ca nu exista intersectie fara politist in mijlocul ei. Pe de alta parte, trebuie sa spun ca a fost politica anilor '70, cind pe strada cu 5 centimetri de balast se punea asfalt; atunci circula un taxi la 3 ore si un autovehicul greu la 7 ore si rezista asfaltul. Acum, cind s-au inmultit masinile, avem probleme pe toate drumurile, pentru ca daca nu ai o fundatie sanatoasa, nu ai o imbracaminte asfaltica adecvata. Acum avem numai gropi, numai faiantari, numai ruperi. In Braila, in afara de strada Stefan cel Mare, care are o fundatie de un metru, fiind cea mai buna strada din toata istoria municipiului, nu avem nici o alta artera de circulatie corespunzatoare, in afara poate de Bulevardul Independentei, unde s-au facut recent niste lucrari. In rest, este bataie de joc".
Traficul din municipiu va fi din ce in ce mai aglomerat
In calitate de drumar cu experinta, Balcan ne-a explicat ca in afara de strada Stefan cel Mare, care are o fundatie solida, facuta ca la carte, restul arterelor de circulatie din Braila sint facute in bataie de joc, cu o fundatie de 5 centimetri de balast si de aceea se strica atit de des: "Vrem, nu vrem, trebuie sa acceptam astfel de lucruri. Si eu, cind plec dimineata la serviciu, de acasa si pina la firma fac o jumatate de ora, stau un sfert de ora la intersectia B-dului Cuza cu Calea Galati, pentru ca nu-i semaforizata. Sa puna un semafor acolo, ca au pus in o gramada de locuri semafoare, unde nu era nevoie si acum stau pe galben intermitent! Deci, e vorba de semaforizare si as dori si mai multi agenti de circulatie in intersectiile importante. Chiar am sa-i cer primarului acest lucru. Care ati mai fost pe afara, ati vazut ca nu exista intersectie fara politist in mijlocul ei. Pe de alta parte, trebuie sa spun ca a fost politica anilor '70, cind pe strada cu 5 centimetri de balast se punea asfalt; atunci circula un taxi la 3 ore si un autovehicul greu la 7 ore si rezista asfaltul. Acum, cind s-au inmultit masinile, avem probleme pe toate drumurile, pentru ca daca nu ai o fundatie sanatoasa, nu ai o imbracaminte asfaltica adecvata. Acum avem numai gropi, numai faiantari, numai ruperi. In Braila, in afara de strada Stefan cel Mare, care are o fundatie de un metru, fiind cea mai buna strada din toata istoria municipiului, nu avem nici o alta artera de circulatie corespunzatoare, in afara poate de Bulevardul Independentei, unde s-au facut recent niste lucrari. In rest, este bataie de joc".