Soferii care tin la suspensiile masinilor au fost pusi la grea incercare, zilele trecute, daca au circulat pe Str. Grivita, intre Calea Galati si Str. G-ral Eremia Grigorescu. In stilul lor deja consacrat, drumarii de la "Telbra" au decapat portiuni din carosabil, in vederea executarii de plombe asfaltice si, dupa ce au facut gropile, au disparut din peisaj, urmind sa se intoarca dupa citeva zile, ca sa toarne asfaltul. De ce se intimpla asa, e greu de spus! Oare gropile respective trebuie tinute la dospit, inainte de a fi astupate? S-o lega bitumul mai bine? Sau o fi vreo intelegere diabolica, intre drumari si mecanicii auto, sa ne stricam noi masinile ca sa aiba ei ce repara? Nimic din toate acestea, stimati cititori! Raspunsul, asa cum ni l-a oferit un oficial din cadrul Primariei, este penibil de simplu: firma "Telbra", desi se inghesuie sa prinda contract dupa contract de plombari asfaltice, sta foarte prost la capitolul forta de munca. In consecinta, echipa care decapeaza o strada nu toarna si asfalt, ca sa termine lucrarea, ci se muta in alta locatie, unde executa tot decapari sau astupa decupajele facute cu citeva zile in urma.
Bun, intelegem ca "Telbra" nu are suficienti angajati ca sa faca fata lucrarilor contractate de la Primarie. Dar noi, contribuabilii, ce vina avem de trebuie sa suportam situatia asta?