DN 23 are nevoie de o reabilitare completa, pentru a putea face fata traficului tot mai aglomerat. Dupa cum v-am mai informat, aceasta sosea a fost realizata in urma cu 50 de ani, pentru un cu totul alt tip de trafic rutier. In prezent, datorita masinilor de mare tonaj care trec in numar foarte mare, fundatia drumului a cedat in mai multe puncte, iar simpla plombare a carosabilului cu mixturi asfaltice nu este in masura sa rezolve problema. DN 23 a fost modernizat, in urma cu trei ani, doar de la limita de judet pina la localitatea Corbu Nou. Lucrarile nu au mai continuat, intre Corbu Nou si Braila, din cauza lipsei de fonduri. Inca nu se stie cind vor fi alocati bani, de catre Compania Nationala pentru Autostrazi si Drumuri Nationale, pentru finalizarea acestui tronson.
De la inceputul anului in curs, din cauza denivelarilor din carosabil, cauzate de ruptura fundatiei, DN 23 a capatat macabrul renume de "sosea a mortii", dupa ce s-au produs 9 accidente rutiere grave. In urma acestora, opt persoane si-au pierdut viata, sapte au ajuns pe patul de spital in stare grava, iar trei persoane au suferit leziuni usoare.