Mergi la conţinutul principal

Silviu Mangiurea, managerul CUP Dunărea: “Doar am redus debitul apei pentru rău-platnici! Noi dacă întârziem cu plata la Renel, ne taie curentul în secunda doi”

  • este explicația conducerii CUP Dunărea către locatarii care se plâng că au rămas fără apă la robinet, deși sunt cu plata la zi, dar fac parte din asociații problemă * acestora, Mangiurea le reamintește că au posibilitatea contorizării individuale
  •  

 

 

 

Vineri, 16 aprilie, după apariția textului “Locatari lăsați fără apă la robinet din cauza unor datorii care nu le aparțin”, am fost contactați de managerul CUP Dunărea, Silviu Mangiurea. Asta deoarece acesta nu a putut fi apelat pe telefonul mobil înainte cu o zi de apariția articolului. Sunt probleme în rețeaua de telefonie mobilă și acum v-am contactat pe telefonul fix ca să ofer câteva lămuriri”, ne-a declarat Mangiurea. Referitor la speța în cauză, sursa citată a precizat: “În ianuarie a.c. am luat legătura cu 100  asociații de proprietari rău-platnice, cu restanțe uriașe încă din 2019. Mai exact, circa 150 miliarde lei vechi. Am rugat asociațiile să-și achite datoriile până în aprilie, am făcut și eșalonări. Ei bine, din partea multor rău-platnici n-am avut nicio reacție. Drept urmare am redus presiunea apei cu acordul administrației publice locale”. Silviu Mangiurea știe că sunt și oameni necăjiți, dar sunt și inși pur și simplu rău-intenționați, în condițiile în care marea majoritate a asociațiilor de proprietari nu au datorii. “Eu știu că locatarii care sunt la zi cu plata apei nu au nicio vină dar dacă în urmă cu niște ani nu exista nicio soluție pentru aceștia, acum există: contorizarea individuală”.  În acest context, directorul Mangiurea s-a arătat foarte deranjat de afirmațiile unor reclamanți cum că reprezentanții CUP Dunărea le-ar fi indicat cu ce societăți să-și facă racordurile. “Să dea un nume, un singur nume...nu așa! E simplu să arunci cu noroi”. Revenind, managerul a explicat că oamenii trebuie să înțeleagă că așa cum au obligația să-și plătească telefonul, gazele, curentul, că altfel rămân fără aceste servicii, tot așa este și cu apa. “Păi, eu dacă mă duc la Renel și-i spun directorului că este pandemie și CUP Dunărea nu plătește curentul consumat, credeți că interesează pe cineva? În secunda doi ne taie curentul și atunci rămâne toată lumea fără apă. Nu se poate așa ceva!”,  a încheiat managerul CUP Dunărea.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro