Surprinzator, desi calitatea serviciilor prestate de aceste unitati de reparatii este cel putin indoielnica, soferii braileni suporta situatia fara prea multe comentarii. Dupa cum ne-a informat Elena Marinescu, consilier superior in cadrul OJPC Braila, de la inceputul acestui an nu s-au primit decit doua sesizari legate de service-uri auto. Doar una a fost considerata intemeiata, motiv pentru care proprietarul masinii a fost despagubit de service-ul in cauza. Situatia nu a fost generata de o eventuala reparatie necorespunzatoare, ci de faptul ca, in perioada in care s-a aflat in service, masinii i-a fost spart parbrizul de o ploaie cu grindina. "Nu conteaza ca a fost grindina sau o lovitura accidentala a unui mecanic. Atit timp cit masina este in service, ea se afla in custodia unitatii respective, care raspunde de integritatea ei", ne-a explicat Elena Marinescu.
Cel de-al doilea caz a fost al unui sofer ce a reclamat ca, dupa ce i-a fost spalata, masina prezenta citeva zgirieturi usoare pe partea de jos. "Aici nu se putea dovedi ca zgirieturile au fost provocate in timpul procesului de spalare sau proveneau dinainte ca autoturismul sa fie dus in service", ne-a mai spus consilierul superior din cadrul OJPC Braila.