Spaţiul comercial a fost reamenajat după ce a fost semnat un contract de închiriere cu Ilie Paraschiv, proprietarul clădirii unde a funcţionat pâna nu demult Complexul Comercial Microhală. Supermarketul Carrefour Market din Brăila are un spaţiu de vânzare de aproximativ 500 mp, unde au fost amenajate 5 case de marcat, fiind deservit de o echipă formată din 50 de angajaţi.
Aşa cum a comunicat echipa de PR a companiei franceze, modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 5.200 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole marca proprie Carrefour la acelaşi pret ca în hypermarket. Gama de produse este diversificată şi gândită de aşa natură încât să satisfacă nevoile curente ale consumatorilor: lactate-brânzeturi, mezeluri, carne, produse congelate, semipreparate, băcanie (conserve, dulciuri, cafea, paste făinoase, zahăr, biscuiţi), panificaţie-patiserie, gastronomie, legume - fructe, apă, sucuri, băuturi, produse de igienă, întreţinerea casei şi articole de uz casnic, cosmetice, dietetice şi produse pentru bebeluşi. Clienţilor li se oferă ca modalităţi de plată în afară de cash, şi tichete de masă sau cardurile bancare. În plus tot la case se poate face reîncărcare electronică prepay pentru telefoanele mobile. De asemenea, promisiunea pe care conducerea societăţii o face cumpărătorilor este aceea că va evita aglomeraţia la case: "Ne angajăm să fie un maxim de 3 clienţi la o casă şi dacă este cazul, să deschidem imediat o casă suplimentară".
Carrefour s-a făcut cunoscut în Brăila încă din 2007, când a deschis un hypermarket de 8.000 mp la ieşirea din oraş spre Viziru.
Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european şi cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent în 34 de ţări cu peste 15.500 magazine, grupul Carrefour numară peste 475.000 de angajaţi. În Romania, numără începând de astăzi 37 de supermarketuri şi operează 23 de hypermarketuri.