Mergi la conţinutul principal

S-au incheiat inscrierile pentru acordarea gradatiei de merit

Gradatia de merit este un supliment financiar care se acorda
cadrelor didactice prin concurs. Aceasta suma se include in salariul de baza, la care se calculeaza apoi si alte sporuri.
Pentru obtinerea gradatiei, fiecare salariat trebuia sa-si intocmeasca un dosar pe care sa-l depuna la conducerea unitatii de invatamint unde activeaza, in perioada 20 ianuarie - 11 februarie. Rezultatele se vor afisa apoi in cursul lunii martie.
Dosarul contine raportul de autoevaluare a activitatii desfasurate,
insotit de documente doveditoare. Consiliul profesoral al unitatii a formulat o apreciere sintetica asupra candidatului, iar directorul a
trimis comisiei de la Inspectoratul Scolar toate aceste documente
la care a adaugat propria apreciere, obiectiva, care va avea in
vedere deontologia profesionala si abilitatile de comunicare ale
candidatului. De asemenea, o apreciere asupra activitatii
candidatului a elaborat si inspectorul de specialitate. Comisia de
coordonare a lucrarilor primeste toate dosarele, iar Consiliul de
Administratie al ISJ stabileste lista candidatilor admisi, in ordinea
punctajului acordat si o afiseaza. Cadrele didactice au drept de
contestatie a punctajului.
Numarul de gradatii de merit care se vor acorda incepind cu anul
2006, inclusiv cele care s-au aprobat pentru anii 2003, 2004 si
2005, nu trebuie sa depaseasca 10% din totalul posturilor didactice
de predare, didactice auxiliare si de conducere existente la data de
1 septembrie 2005. Gradatia de merit reprezinta 20% din salariul de
baza al cadrului didactic respectiv. Ea se va acorda incepind cu 1
iulie 2006 pentru o perioada de patru ani.
Candidatii care vizeaza obtinerea gradatiei de merit trebuie sa
indeplineasca mai multe criterii: sa fi indeplinit activitati complexe,
cu valoare instructiv educativa - performante la concursuri, activitati
educative organizate in scoala, rezultate in comunicarea cu parintii,
realizarea de proiecte extracurriculare, rezultate in Centrul de
Excelenta, rezultate in dezvoltarea activitatilor practice, sa fi obtinut
performante deosebite in inovarea didactica, sa fi participat la
proiecte recunoscute la nivel judetean sau national, sa fi obtinut
rezultate in cadrul aplicarii reformei in invatamint, sa fi avut activitati
care sa creasca prestigiul si calitatea activitatii din unitatea de
invatamint si sa fi avut rezultate bune la examenele de evaluare
nationala. Pentru personalul didactic auxiliar criteriile pentru
acordarea gradatiei de merit sint stabilite in fisa de evaluare a
activitatii, elaborata de ISJ pe baza fisei postului.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro