• primarul Marian Dragomir spune că s-a acţionat în toate cartierele, dar cu măsură, fiindcă dacă se folosea la fel de multă sare ca pe străzile principale, costurile ar fi fost exorbitante
Deşi iniţial anunţase că, în afara străzilor principale, o să se împrăştie material antiderapant şi pe străzile mai mici, dar doar pe sectorul operatorului de salubritate RER, respectiv în cartierele Chercea, Obor şi Hipodrom - primarul Marian Dragomir ne-a declarat că, până la urmă, s-a intrat şi pe sectoarele “Eco” şi “Brai-cata”. “Am decis să se intre cu sărăriţe în toate cartierele municipiului, dar cu o singură trecere şi doar pe străzile cu aglomerare mai mare de locuinţe, nu chiar pe toate străduţele. Fiind o singură trecere, probabil că eficienţa nu a fost atât de mare. Prin comparaţie, pe străzile principale s-a trecut de câte 5 - 6 ori cu sărăriţele, pentru a putea aduce carosabilul la negru. Dacă am fi procedat aşa pe toate străzile din cartiere, costurile ar fi fost exorbitante”, ne-a declarat primarul Dragomir.
Chiar şi cu o singură trecere a sărăriţelor, pe străzile unde s-a acţionat cu sare s-a cunoscut, carosabilul fiind cât de cât circulabil. Pe acele porţiuni de străzi din cartiere unde nu s-a acţionat deloc, carosabilul continua să fie, vineri dimineaţă, acoperit cu o pojghiţă de gheaţă care făcea circulaţia extrem de riscantă, atât pentru automobile cât şi pentru pietoni.