Potrivit unui studiu demografic derulat asupra a 479 de respondenţi, dintre care 300 au finalizat completarea chestionarului, utilizatorul Radio3Net "Florian Pittiş" este:
1. În proportie de 70% public masculin.
2. 53% între 20 şi 40 de ani, între aceştia majoritatea fiind corporatişti. În privinţa publicului între 40 şi 50 de ani, predomină categoriile "business" şi "top-management".
3. Totodată, 48 la sută din publicul nostru este căsătorit, 31 la sută necăsătorit şi 10 la sută parte dintr-un cuplu.
4. În privinţa frecvenţei cu care utilizează Internetul, 81% îl folosesc de mai multe ori pe zi, iar 11% o dată pe zi. Aşadar, avem de-a face cu un public avizat în privinţa navigării pe Internet, mai ales că 37 la sută îl folosesc între o oră şi trei ore pe zi, iar 22 de procente, peste 30 de minute.
5. Publicul nostru caută următoarele servicii: informaţie - 91%, ziare sau reviste on-line - 65%, caută discuţii de grup sau chat - 60%, muzică, filme, fotografii - 51%, caută servicii sau cumpără produse - 24 la sută. Acestea sunt cele mai relevante domenii de interes ale publicului Radio3Net "Florian Pittiş".
6. În privinţa interesului pentru site-uri, pe primul loc se situează cele de ştiri şi ziare on-line (73 la sută), urmate de cele de divertisment, socializare, dating (69%), servicii webmail - 55%, informaţii despre produse şi servicii - 50%, portaluri, 34%, turism - 32% .
7. Cei mai mulţi dintre utilizatorii noştri verifică şi se informează de pe Internet asupra unui produs sau serviciu, înainte de a-l cumpăra - 97%.
8. În privinţa domeniilor de interes, publicul nostru este preocupat de următoarele aspecte: ştiintă şi tehnică, evenimente culturale, natură, viaţa animalelor, mediul înconjurător, probleme sociale, familie, copii şi educaţia acestora. Sunt aspecte, care, pe o scară de la 1 la 100, îi preocupă pe utilizatorii noştri în proporţie de mai mult de 70 la sută, mult şi foarte mult.
9. 94% dintre utilizatorii noştri locuiesc în România, 1 la sută în SUA, restul în ţări europene. Peste 70 de procente au călătorit în afara ţării în ultimul an.
10. 47 de procente deţin cel puţin o maşină, 40 la sută deţin un apartament, iar 38 la sută locuiesc cu familia sau părinţii într-o locuinţă proprietate personală.
11. În privinţa deciziilor de cumpărare, peste jumătate din publicul nostru se implică şi se documentează în privinţa produselor electronice şi electrocasnice, a mobilierului şi a produselor decorative.
13. Publicul nostru îşi petrece timpul liber cu familia, prietenii, merge la concerte în aer liber, vede emisiuni culturale, pe o scară de la 1 la 100 acestea ocupând peste 50 de unităţi.
14. De subliniat că peste 45 la sută din publicul nostru este absolvent de studii universitare sau colegii, 18 la sută - postuniversitare şi 26% a absovit liceul.
15. În totalul publicului, 31 la sută este specialist cu studii superioare, 19 procente sunt elevi-studenţi, 12 la sută sunt tehnicieni sau specialişti în domeniul lor.
16. Ca nivel de venit, 21 de procente din publicul Radio3Net "Florian Pittiş" câştigă lunar între1500 şi 2000 Ron, iar 11 la sută - între 2000 şi 3000 Ron, 7 la sută, între 3000 şi 4000 de Ron, în vreme ce 14 la sută nu are un venit personal.