PSD-iştii, numai de bine despre Delia Râşnoveanu | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

PSD-iştii, numai de bine despre Delia Râşnoveanu

• preşedintele interimar al PSD Brăila, Ion Rotaru, a apreciat recent activitatea managerului Spitalului Judeţean, Delia Râşnoveanu, cu precizarea că aceasta nu poate rezolva toate problemele în câteva luni • la rândul său, şeful judeţului, Francisk Chiriac,  susţine că are o colaborare foarte bună cu Râşnoveanu şi este mulţumit, însă problemele noului manager sunt legate de personalul neascultător

 

Social democraţii brăileni au analizat, recent, activitatea noului manager al Spitalului Judeţean, Delia Râşnoveanu, declarându-se mulţumiţi până în momentul de faţă. Aceştia susţin că, spre deosebire de fostul manager al SJU, Mihail Iugulescu, noua şefă de la Judeţean se ocupă opt ore pe zi strict de conducerea instituţiei, ceea ce este un plus.

Preşedintele PSD Brăila, Ion Rotaru, a afirmat că social-democraţii îşi asumă fără probleme mandatul interimar al lui Râşnoveanu, însă cu precizarea că în câteva luni aceasta nu a putut muta munţii din loc.

“Evident că doamna Râşnoveanu este membră a partidului şi ne asumăm acest interimat al doamnei, pentru că vorbim de o perioadă de interimat până la concurs. Nu a fost o soluţie uşor de găsit. Vă dau un exemplu: după transferul domnului Gabriel Ciochină la Botoşani, nimeni nu îşi asuma Direcţia de Sănătate Publică. La Spitalul Judeţean, având în vedere problemele care au fost pe zona de investiţii, pe discuţiile care sunt acolo, generate de faptul că sunt nişte blocaje, nu prea a vrut nimeni să şi-l asume. Era o problemă delicată şi este în continuare. O problemă care ţine de partea de legislaţie care trebuie respectată. Şi eşti într-un blocaj generat de contracte, aşa cum au fost ele făcute. Partea de respectare a clauzelor contractuale, pe zona de investiţii şi tot ce s-a întâmplat acolo şi partea de management, efectiv, care se vede că n-a fost performant. Pentru că nici nu a găsit soluţii, nici nu a rezolvat multe dintre probleme. (...) Sperăm ca doamna Râşnoveanu, până la concurs, să rezolve o parte dintre aceste probleme. Şi sigur, în urma concursului, sperăm de asemenea să avem un manager care să poată pune în practică obiectivele pe care le are Spitalul Judeţean, realizarea şi a investiţiilor şi punerea la treabă a aparaturii şi tot ceea ce înseamnă acolo”, a afirmat Rotaru.

De asemenea, PSD-istul a ţinut să precizeze că, în tot acest timp de când Râşnoveanu a venit la conducerea spitalului, nu a mai constatat probleme noi.

 

Chiriac dă vina pe angajaţii spitalului pentru evoluţia lentă a lucrurilor

La rândul său, preşedintele CJ Brăila, Francisk Chiriac a declarat că este foarte mulţumit de colaborarea pe care o are cu Delia Râşnoveanu până în prezent. Acesta a afirmat că managerul interimar deja lucrează la un plan de dezvoltare a spitalului şi la statul de funcţii. 

“Eu sunt mulţumit de activitatea noii echipe manageriale până în momentul de faţă. Managerul se ocupă acum strict de manageriat, nu şi de servicii medicale şi ăsta este un lucru foarte bun. Doamna Râşnoveanu este în fiecare zi la birou, opt ore pe zi şi îşi face treaba ca manager. S-au deblocat unele lucruri de acolo care puteau să fie deblocate de mai mult timp. (...) Nu putem şi nu o să poată nici doamna Delia, pentru că nu are o baghetă magică, să rezolve problemele într-un timp foarte scurt. Dar încercăm. Uneori mai descoperi şi probleme din urmă, dar le vom rezolva şi pe acestea”, a afirmat Chiriac.

Potrivit preşedintelui CJ Brăila, cea mai mare problemă pentru modul în care se mişcă lucrurile la SJU o reprezintă, fără discuţie, angajaţii care nu se conformează cerinţelor.

“Delia ştia foarte bine spitalul. Eu zic că marea ei problemă - o recunosc şi cred că trebuie să o recunoaştem cu toţii - este partea de resursă umană. De atitudine a personalului. Ei trebuie să înţeleagă că au venit pe acele job-uri în folosul pacienţilor, nu în folos personal. Eu vă spun că stau de vorbă cu foarte mulţi aparţinători şi e diferenţă foarte mare între secţii, oameni, modul de abordare al pacientului, de discuţie, modul de abordare a medicului. Unii au înţeles şi îşi fac treaba foarte bine. Chiar am primit laude, dar nu vreau să dau nume. Sunt secţii unde trebuie îmbunătăţită partea managerială, de colaborare cu partea de casă şi tot ce înseamnă servicii”, a conchis sursa citată.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro