Prefectul Nicolae Mitroi atrage, din nou, atentia primarilor din teritoriu asupra modului in care se efectueaza comunicarea dintre judet si institutia pe care o conduce. Desi in urma cu citeva saptamini Mitroi, impreuna cu presedintele CJ Gheorghe Bunea Stancu, adresau primarilor acelasi sfat, si anume sa asigure permanenta la sediile primariilor sau sa faca in asa fel incit sa fie gasiti la orice ora, tocmai pentru a asigura o comunicare eficienta in caz de urgenta, acestia se pare ca se lasa inca greu. Astfel, prefectul si-a reinnoit recent solicitarea privind perfectionarea comunicarii, amintindu-le totodata primarilor sa nu se rusineze nici sa ceara ajutorul Prefecturii atunci cind au nevoie de indrumari la intocmirea de programe, dosare sau acte: "Va tot repet. Daca nu stiti ce si cum sa faceti, intrebati domnule, ca de aia sintem aici. Avem specialisti, va arata, va ajuta, pina invatati. Dar nu se mai poate sa avem tot felul de dosare incomplete si reclamatii de la populatie". Acesta le-a atras atentia reprezentantilor primariilor din teritoriu ca a venit vremea sa faca lucrurile in mod profesionist pentru ca populatia sa fie multumita: "Nu ne mai permitem reclamatii, ca ar trebui sa stiti ca lumea vine in audienta si aflam ce se intimpla pe acolo. De acum incolo vor exista masuri pentru aceste cazuri. Decit sa luam noi, Prefectura, nu stiu ce amenzi ca nu v-ati facut dumneavoastra treaba asa cum trebuie, mai bine va sanctionam noi pe dumneavoastra, ca sa stim cum sta treaba. Trebuie sa incetam cu crearea de nemultumiri la cetateni si sa lucram asa cum trebuie. Altfel, va repet, exista sanctiuni care vor fi si puse in aplicare".